کد خبر : 1499266 | 01 بهمن 1396 ساعت 10:34 | 29.4K بازدید | 0 دیدگاه

بازیکنان عربستانی زیر نظر لالیگایی‌ها؛

ویارئال به دنبال جذب ستاره الهلال

تیم فوتبال ویارئال اسپانیا به جذب یک بازیکن تیم الهلال عربستان علاقه مند است.

به گزارش "ورزش سه"، رسانه های عربی اعلام کرده اند که 3 بازیکن عربستانی شاغل در لیگ این کشور، مورد توجه باشگاه های لالیگای اسپانیا قرار گرفته اند و ممکن است در نقل و انتقالات زمستانی راهی این کشور شوند.

 

این سه بازیکن که همگی ملی پوشان مهم عربستان هستند، عبارتند از سالم الدوساری ستاره تکنیکی الهلال، فهد المولد هافبک تیم الاتحاد و یحیی الشهری بازیکن تیم النصر عربستان.

 

1277646

 

طبق گزارش این رسانه ها، باشگاه ویارئال اسپانیا که یکی از تیم های قدرتمند لالیگا را در اختیار دارد، به دنبال جذب سالم الدوساری از تیم الهلال است. همچنین تیم فوتبال لگانس در نظر دارد یحیی الشهری را از النصر عربستان به خدمت بگیرد. دیگر ستاره عربستانی یعنی فهد المولد هم مورد توجه مسئولان باشگاه لوانته قرار گرفته است.

 

1277647

 

این پیشنهادهای لالیگایی در حالی است که مسئولان فوتبال عربستان پیش از این برخی بازیکنانشان را به منظور ارتقای سطح فنی آنها قبل از رقابت های جام جهانی، برای تمرین به تیم های بزرگ دنیا از جمله منچستریونایتد فرستادند.

 

گفته می شود پیشنهاد حضور این سه بازیکن در لالیگا از سوی مسئولان عربستانی نبوده و تیم های اسپانیایی با زیر نظر گرفتن عملکرد این بازیکنان، به جذب آنها علاقه مند شده اند.

 

دیدگاه‌ها