کد خبر : 1499280 | 01 بهمن 1396 ساعت 11:24 | 22.9K بازدید | 0 دیدگاه

برای هر لحظه از بازی برنامه داریم

بنگر: تمرینات افاضلی شبیه برانکو نیست

نفت در روزی که کمتر کسی فکرش را می کرد بازی شش امتیازی را از سیاه جامگان برد آن هم با 4 گل.

بنگر: تمرینات افاضلی شبیه برانکو نیست

به گزارش " ورزش سه" نفت تهران در دو هفته ای که مدیران و مربی جدید کارشان را آغاز کرده اند نتایجی فوق العاده گرفته است. این تیم در سه بازی با هومن افاضلی ، یک مساوی برابر پرسپولیس و دو برد برابر تراکتورسازی و سپس سیاه جامگان به دست آورد. نفت خیلی آرام سعی دارد هرهفته خودش را از منطقه خطر دورتر و دورتر کند و برای رسیدن به این هدف باید این هفته از مانعی دشوار به نام گسترش فولاد عبور کند.


محسن بنگر مدافع باتجربه نفت تهران درباره برد پرگل برابر سیاه جامگان گفت:« خداراشکر بازی خوبی بود. ما از اول خوب شروع کردیم اما توپهایمان گل نشد. در کل ما سوار بازی بودیم و توانستیم با گل های زیاد هم برنده شویم.»


او در این باره که آیا نفت روی روند پیروزی مانده و می تواند از قعرجدول نجات پیدا کند گفت:« وضعیت بهتر است اما هنوز کار داریم و سه چهاربازی دیگر تیممان شکل واقعی اش را پیدا خواهد کرد.»


بنگر در رابطه با این که حضور افاضلی سرمربی جدید چقدر در این موفقیت تاثیر داشته است گفت:« اره خداراشکر تیم ما خیلی خوب کار می کند و مربیان برای هر لحظه بازی برنا مه دارند.»


او درباره شرایط باشگاه در حال حاضر گفت:« شرایط تیم قبل از این خوب نبود اما با آمدن مدیران جدید شرایط بهتر شده است. تمرینات منظم شده ، شرایط تمرینی و لباس مناسب داریم.»


بنگر در ادامه درباره اینکه اعلام کرده بود می خواهد از نفت جدا شود گفت:« بله شرایط تیم خوب نبود و می خواستم از این تیم بروم اما الان تیممان خوب است و دلم می خواهد با نفت بمانم.»

 

اودرباره هومن افاضلی هم افزود:« من در تیم ملی هم با آقای افاضلی کار کرده بود و ایشان را به خوبی می شناختم. افاضلی یک آدم روراست و صادق است و این خیلی در موفقیت تیم نقش دارد.»


بنگر دراین باره که می گویند تمرینات افاضلی شبیه برنامه های برانکو است افزود:« تمرینات افاضلی شباهتی به تمرینات برانکو ندارد و او با سبک و سیاق خودش کار می کند.»


مدافع گلزن تیم نفت درباره گلی که به ثمر رساند گفت:« بله مدتی بود گل نزده بودم اما امسال دومین گلم را برای نفت به ثمررساندم که حاصل زحمت بچه ها بود و از این بابت خوشحالم. الان فرم خوبی دارم وامیدوارم بازهم تعداد گل هایم را برای این تیم افزایش بدهم. گلم حاصل کار بچه ها بود. البته من امسال 4-5 گل برای نفت زدم که هیچکدام قبول نشد.»


بنگر در پایان درباره بازی بعدی این تیم برابر گسترش فولاد گفت:« گسترش تیم خوبی است که با مربی اش فیروز کریمی نتایج خوبی گرفته است. اما ما برای کسب سه امتیاز به مصاف این تیم می رویم.»

دیدگاه‌ها