کد خبر : 1499358 | 01 بهمن 1396 ساعت 16:56 | 22.9K بازدید | 0 دیدگاه

سه هفته پس از انتخاب سرمربی جدید برق جدید شیراز؛

شعار حیا کن رها کن در شیراز

سه هفته پس از روی کار آمدن اسماعیلی به عنوان جایگزین مهابادی این مربی با اعتراض هواداران روبرو شده است.

شعار حیا کن رها کن در شیراز

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال آینده سازان برق جدید شیراز که بسیاری از علاقمندان فوتبال در شیراز آن را جایگزین برق شیراز می دانستند، در کمال تعجب پس از صعود به لیگ یک، نتایج تحسین برانگیزی با داود مهابادی گرفت و موفق شد در پایان نیم فصل خود را به عنوان مدعی صعود مطرح کند.


اما مشکلات مالی که گریبان این تیم را در طول نیم فصل گرفته بود، با شروع پنجره زمستانی سبب جدایی چند بازیکن کلیدی تیم و البته داود مهابادی شد.


اما در شرایطی که همه منتظر انتخاب جایگزینی شناخته شده برای سرمربیگری تیم بودند، اسماعیل اسماعیلی که چندان برای اهالی فوتبال شناخته شده نبود، به عنوان سرمربی جدید انتخاب شد.


برق جدید شیراز طی سه هفته با سرمربی جدید خود 2 امتیاز کسب کرده است؛ آنها در ابتدای شروع نیم فصل دوم مسابقات مقابل ملوان تن به تساوی بدون گل دادند و در هفته نوزدهم با تیم قعر جدول راه آهن به نتیجه ای بهتر از تساوی دست نیافتند تا شکست خانگی 4 بر 3 مقابل شهرداری ماهشهر علیرغم 10 نفره بودن شاگردان اسماعیلی در اکثر دقایقی بازی، کمکی به این مربی تازه وارد برای فرار از شعارهای تماشاگران نکند؛ شعارهایی که به احتمال فراوان در بازی های آینده با شدت بیشتری در صورت ادامه نتایج به همین شکل ادامه خواهد یافت.

دیدگاه‌ها