کد خبر : 1499381 | 01 بهمن 1396 ساعت 16:52 | 13.2K بازدید | 0 دیدگاه

برای سپاهان مربی خارجی و ایرانی فرقی ندارد

سرپرست موقت سپاهان می گوید که برای سپاهان اینکه مربی خارجی و یا ایرانی هدایت تیم را برعهده بگیرد فرقی نمی کند.

برای سپاهان مربی خارجی و ایرانی فرقی ندارد

به گزارش "ورزش سه"، پس از ادامه نتایج ضعیف سپاهان با کرانچار در نهایت با نامه ای که استاندار اصفهان خطاب به رئیس شرکت فولاد مبارکه نوشت، تغییرات در باشگاه آغاز شد. محسن طاهری مدیرعامل باشگاه اولین تغییر بود و در ادامه زلاتکو کرانچار نیز از این تیم جدا شد.


پس از این تغییرات، حالا مدیران سپاهان باید در مورد مربی آینده طلایی پوشان تصمیم گیری کنند. از دو گزینه خارجی و ایرانی به عنوان جانشین های احتمالی کرانچار نام برده می شود ولی مدیران سپاهان تاکنون به اسم خاصی اشاره نکرده اند.


حالا در اظهارنظری جالب مسعود تابش در مورد انتخاب سرمربی سپاهان گفته است: «تصمیماتمان را برای معرفی سرمربی جدید تیم سپاهان در جلسه روز گذشته گرفته‌ایم و در حال مذاکره با گزینه‌ها هستیم. برای ما مربی ایرانی و خارجی فرقی ندارد و ۵۰ - ۵۰ است و بستگی به شرایط دارد.»


البته باید دید چه مربی ایرانی مد نظر مدیران سپاهان است که برای آنها انتخاب یک مربی ایرانی یا خارجی هیچ تفاوتی ندارد؛ در شرایطی که طی چند سال اخیر تاثیر مربیان خارجی بر فوتبال ایران کاملا مشهود بوده و اینکه تابش اعتقاد دارد مربی خارجی و ایرانی برای سپاهان فرقی ندارد، جای تامل دارد.

دیدگاه‌ها