کد خبر : 1499403 | 01 بهمن 1396 ساعت 18:27 | 4.6K بازدید | 0 دیدگاه

سلطانی‌فر: حتی در روستاها هم اماکن ورزشی در دسترس است

توضیح وزیر درباره ساخت و سازهای ورزشی

وزیر ورزش و جوانان گفت: امروزه حتی در روستاها شاهد بهره برداری از سالن ها و استخرهای ورزشی هستیم.

توضیح وزیر درباره ساخت و سازهای ورزشی

به گزارش "ورزش سه"، وزیر ورزش و جوانان امروز و در جریان معارفه صالحی امیری به عنوان رئیس کمیته ملی المپیک با بیان اینکه ساخت و ساز اماکن ورزشی و توزیع امکانات در تمامی شهرها و روستاهای کشور از برکات به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی است، گفت: این یک واقعیت است که پس از به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی اکنون شاهد این هستیم که در تمامی شهرها و حتی روستاهای کشور اماکن ورزشی در دسترس مردم و جوانان قرار دارد.


وی افزود: برخی فقط ساخت مجموعه ورزشی آزادی در قبل از انقلاب را می بینند، این در حالی است که واقعیت این است که ساخت اماکن ورزشی و گستردگی آن در تمامی شهرهای کشور و تلاشی که پس از به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی برای عدالت در ورزش صورت گرفته است، قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست.


وزیر ورزش و جوانان با ارائه آماری درباره پروژه های بزرگ ورزشی ساخته شده گفت: ما امروز شاهد آن هستیم که در تمامی شهرهای بزرگ کشور استادیوم های فوتبال و مجموعه های ورزشی بزرگ ساخته شده است. مجموعه های ورزشی ٧٥ هزار نفری نقش جهان اصفهان، ٥٠ هزار نفری  پارس در شیراز، ٥٠ هزار نفری یادگار امام تبریز، ٥٠ هزار نفری غدیر در اهواز، ٣٠ هزار نفری ثامن الائمه و امام رضا در مشهد از جمله پروژه های فاخر بعد از انقلاب در حوزه ورزش هستند.


سلطانی فر با بیان اینکه علاوه بر این پروژه های بزرگ اکنون در مراکز ٢٠ استان کشور شاهد ساخت و تحویل ٢٠ ورزشگاه ١٥ هزار نفری به مردم کشورمان بوده ایم، افزود: امروزه حتی در روستاها شاهد بهره برداری از سالن ها و استخرهای ورزشی هستیم و در کنار این موفقیتها وزارت ورزش و جوانان تمام تلاش خود را برای بهره برداری اماکن ورزشی نیمه تمام به کار گرفته است و امیدواریم در دو الی سه سال آینده با همت جمعی این پروژه ها نیز به بهره برداری برسند.

دیدگاه‌ها