کد خبر : 1499485 | 02 بهمن 1396 ساعت 08:57 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

در خانه ببر و باقی را نباز

عملیات غیرممکن برای عنایتی

سیاه جامگان برای باقی ماندن در لیگ برتر کار بسیار سختی در پیش دارد و با کسب حداکثر امتیازات بازی های خانگی شاید بتواند امیدوار به بقاء باشد.

عملیات غیرممکن برای عنایتی

به گزارش "ورزش سه"، سیاه جامگان که بعد از اکبر میثاقیان و علیرضا مرزبان حالا رضا عنایتی را به عنوان سرمربی روی نیمکت خود می بیند تا پایان هفته بیستم با 13 امتیاز در قعر جدول قرار دارد. این تیم مشهدی لیگ هفدهم را با اکبر میثاقیان آغاز کرد و این مربی در 9 هفته با 7 امتیاز کنار گذاشته شد. علیرضا مرزبان دومین سرمربی سیاه جامگان آمار فاجعه آمیزی داشت و در 5 بازی تنها یک امتیاز کسب کرد تا جای خود را به رضا عنایتی بدهد.


مهاجم سابق استقلال که اولین سرمربیگری خود در لیگ برتر را با سیاه جامگان تجربه می کند، آمار بهتری نسبت به 2 مربی دیگر دارد و در 6 بازی موفق به کسب 5 امتیاز شده است.


در 10 هفته باقی مانده از این فصل سیاه جامگان در 5 بازی میزبان و در 5 بازی مهمان خواهد بود و این شانس را دارد با کسب حداکثر امتیازات بازی های خانگی امیدهایش به بقاء در لیگ برتر را افزایش دهد.

 

شاگردان عنایتی در مشهد از تراکتورسازی، سپاهان، استقلال خوزستان، سایپا و پارس جنوبی جم پذیرایی خواهند کرد. آنها در دیدارهای خارج از خانه نیز باید به مصاف گسترش فولاد، پیکان، صنعت نفت، استقلال و پدیده بروند. به نظر می رسد برد در بازی های خانگی و نباختن در خانه حریفان تنها راه بقاء سیاه جامگان در لیگ برتر باشد. عملیات دشواری که هرچه به پایان ماراتن لیگ نزدیک می شویم، سخت تر و سخت تر خواهد شد.

دیدگاه‌ها