کد خبر : 1499503 | 02 بهمن 1396 ساعت 09:40 | 79.3K بازدید | 6 دیدگاه

خبری که کی‌روش داد و کسی جدی نگرفت

چهل روز قبل کارلوس کی‌روش از خبری رونمایی کرد که باور آن سخت بود اما با اعلام رسمی فدراسیون فوتبال عربستان درباره حضور تعدادی از بازیکنان سعودی در لالیگا چاره ای جز پذیرش حرفهای کی روش نیست.

خبری که کی‌روش داد و کسی جدی نگرفت

به گزارش "ورزش سه"، کارلوس کی‌روش در آخرین مصاحبه‌ای که در ایران انجام داد، وقتی قصد داشت در برنامه 90 با صحبت‌هایش مربیان تیم‌های باشگاهی را در اجرای برنامه ویژه ریکاوری‌اش همراه کند، گفت که تیم‌های آسیایی برنامه‌ ویژه‌ای برای حضور در جام جهانی دارد. او درباره عربستان، حریف سنتی فوتبال ایران در آسیا -که حالا به دلیل اختلافات سیاسی خودساخته سعودی‌ها این رقابت حیثیتی‌تر هم شده - ادعا کرد که تعدادی از بازیکنان تیم ملی عربستان با هماهنگی فدراسیون فوتبال این کشور و فدراسیون فوتبال اسپانیا برای کسب آمادگی بیشتر جهت حضور در جام جهانی در تیم‌های لالیگایی تمرین می‌کنند.


هر چند باور این خبر در ابتدا سخت بود و کسی این خبر بدون منبع را چندان جدی نگرفت؛ اما امروز که تصاویر انتقال 9 بازیکن فوتبال عربستان به تیم‌های لالیگایی منتشر شده، می‌توان هم کی‌روش را بار دیگر تحسین کرد که این چنین یک قدم جلوتر را نگاه‌ می‌کند و هم اینکه به او حق داد که نگران آمادگی بدنی و ذهنی بازیکنان داخلی فوتبال ایران باشد.


در شرایطی که اگر معیار مقایسه کیفیت لیگهای ایران و عربستان، نتایج نمایندگان دو کشور در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا باشد، طبیعتا سعودی‌ها در این سالها در لیگ قهرمانان نتایج بهتری نسبت به فوتبال ایران گرفته‌اند و بنابراین باید به سرمربی تیم ملی ایران حق داد برای اینکه تیمش نمایش آبرومندانه‌تری در مقایسه با رقبای آسیایی داشته باشد، برنامه‌های بیشتری نظیر ریکاوری بدنی و ذهنی جداگانه‌ای برای بازیکنان داخلی در نظر بگیرد.

دیدگاه‌ها