کد خبر : 1499524 | 02 بهمن 1396 ساعت 10:57 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

سامره و رفسنجانی‌ها صدرنشین دور برگشت دسته اول

پرونده سومین هفته از دور برگشت رقابت های دسته اول در حالی امروز با یک بازی معوقه در مسجدسلیمان بسته می شود که تا اینجای کار رفسنجانی ها صدرنشین دور برگشت بودند.

سامره و رفسنجانی‌ها صدرنشین دور برگشت دسته اول

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های دسته اول باشگاه های کشور در حالی به روزهای حساس خود نزدیک می شود که با گذشت سه هفته از دور برگشت مس رفسنجان با کسب دو برد و یک تساوی و اندوخته 7 امتیازی در صدر جدول نیم فصل دوم ایستاده اند.


علی سامره سرمربی مشهور رفسنجانی ها در تیم زادگاه خود نتایج فوق العاده ای در دور برگشت کسب کرده و با از پیش رو برداشتن تیم های قدرتمندی همچون خونه به خونه بابل و فجرسپاسی شیراز همچنین متوقف کردن آلومینیوم اوج گرفته در اراک به وضعیت خود در جدول سرو سامان داده و رفته رفته به جمع تیم های بالانشین نزدیک می‌شود.


مهاجم محجوب سال های گذشته استقلال در اولین تجربه مربیگری در دسته اول توانست نظم و انضباط خاصی بر مس حاکم و با غلبه بر مشکلات و بحران ها در نتیجه گیری نیز گامی بلند بردارد تا هم انتظارات برآورده شود، هم رفسنجانی ها را برای ایستادن در جمع بالانشین ها از همیشه امیدوارتر کند.

 

1277934


تنها نفت مسجدسلیمان صدرنشین دسته اول می تواند با محمود فکری هم تیمی سابق سامره در استقلال، امروز با شکست دادن ایرانجوان به هفت امتیاز در دور برگشت برسد تا صدرنشینی را با رفسنجانی ها تقسیم کند در غیر این صورت باید سامره و مس را قهرمان دور برگشت قلمداد کرد.


بعد از این دو تیم شهرداری ماهشهر با علیرضا مرزبان، نساجی قائمشهر با داود مهابادی، شهرداری تبریز با سیروس دین محمدی، خونه به خونه با مربیان بومی و دراگان اسکوچیچ را بهترین تیم های دور برگشت دسته اول نامید که صاحب شش امتیاز شده اند. بدترین تیم برق جدید شیراز است که با گرفتن تنها دو امتیاز با سقوط وحشتناکی در کورس صعود روبرو شده است.

دیدگاه‌ها