کد خبر : 1499527 | 02 بهمن 1396 ساعت 11:08 | 43.2K بازدید | 0 دیدگاه

بدشانسی جلالی؛ پرسپولیس به جای فولاد!

بازی پیکان و فولاد به دلیل هوای آلوده‌ی اهواز لغو شد تا پیکان به جای فولاد، با پرسپولیس بازی کند.

بدشانسی جلالی؛ پرسپولیس به جای فولاد!

به گزارش "ورزش سه"، پیکانی ها که در نیم فصل اول به صدر جدول هم رسیدند، هفته هاست حال و روز خوشی ندارند و برای خروج از بحران تساوی ها، به یک برد روحیه بخش نیازمندند.

 

آخرین پیروزی شاگردان مجید جلالی در لیگ برتر، به هفته یازدهم بر می گردد، جایی که آن ها با تک گل دیرهنگام فراز امام علی برنده بازی شدند و پس از آن مقابل نفت آبادان، استقلال تهران، پدیده مشهد، پارس جنوبی جم و سپیدرود رشت تن به تساوی دادند و از فولاد، ذوب آهن، سایپا و استقلال خوزستان شکست را پذیرفتند تا حالا در رده هفتم قرار بگیرند.

 

شاگردان مجید جلالی این بار امیدوار بودند تا با کسب 3 امتیاز مقابل فولاد به لیگ بازگردند و نتایج خوبشان را تکرار کنند اما این بازی لغو شد و حالا آن ها به مصاف پرسپولیس صدرنشین خواهند رفت. تیمی که تنها باختش در لیگ هفدهم مقابل پیکان بوده و در این بازی با تمام قوا برای پیروزی و گرفتن انتقام به زمین می آید.

 

از طرف دیگر پرسپولیس نیز در نیم فصل دوم به نتایج خیلی خوبی نرسیده و آن ها چاره ای جز برد مقابل پیکان ندارند. شاگردان برانکو با شوت دیرهنگام سیامک نعمتی به 1 امتیاز بازی با گسترش رسیدند و با ضربه دقیقه نودیِ علی علیپور، سیاه جامگان را شکست دادند و حالا برای اثبات قدرتشان، به یک برد روحیه بخش نیاز دارند.

 

همچنین، برگزاری بازی در روز تعطیل، احتمالا ورزشگاه را مملو از تماشاگران پرسپولیسی خواهد کرد و این موضوع، نکته منفی دیگری برای پیکانی ها محسوب می شوند. اما باید توجه داشت که پرسپولیس در این بازی 3 هافبک ارزشمند خود را در اختیار ندارد و بشار رسن نیز با خستگی حاصل از مسابقات ملی به تهران می آید و عملا نمی تواند بازیکن همیشگی باشد.

 

در هر صورت می توان گفت این دیدار، مسابقه ای حساس در شهرآوردی تماشایی خواهد بود و تیم پیروز، بدون شک 3 امتیازی حساس و حیاتی را به دست خواهد آورد.

دیدگاه‌ها