کد خبر : 1499531 | 02 بهمن 1396 ساعت 11:16 | 6.9K بازدید | 1 دیدگاه

بازی با سایپا سخت‌تر از استقلال است

جلالی‌راد: می‌دانستم پنالتی ابراهیمی را می‌گیرم

سعید جلالی‌راد اگرچه در اکثر بازی‌های پدیده مشهد خیلی خوب کار کرد اما در بازی با استقلال مثل یک ستاره درخشید و توانست تیمش را از شکست نجات دهد.

جلالی‌راد: می‌دانستم پنالتی ابراهیمی را می‌گیرم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایران ورزشی ، جلالی‌راد که در بازی هفته بیستم یک پنالتی مهم از امید ابراهیمی گرفت، با این کار خود یک امتیاز به تیمش هدیه داد تا امیدوارانه‌تر از قبل به کارشان در لیگ برتر ادامه دهند. با این اتفاق حالا اعضای تیم پدیده امیدوار به کسب سهمیه آسیا شده‌اند و می‌خواهند محکم‌تر از قبل به کار خود برای رسیدن به این هدف ادامه دهند. سعید جلالی‌راد دروازه‌بان پدیده مشهد که اهداف بزرگی برای فوتبالش دارد، در مورد این بازی، اتفاقات آن و... صحبت می‌کند.

 


 بازی سختی با استقلال داشتید اما خیلی خوب کار کردید...


 بله، واقعا بازی سختی بود اما ما به برد احتیاج داشتیم و البته می‌دانستیم استقلال هم برای 3 امتیاز آمده. به خاطر همین خیلی خوب کار کردیم و توانستیم یک امتیاز در شهرمان به دست بیاوریم. ما از زمانی که 6 امتیاز به خاطر حکم فیفا از دست دادیم، شرایطمان سخت‌تر شد که نباید در هیچ بازی خانگی امتیاز از دست بدهیم اما این اتفاق در بازی با استقلال افتاد.

 


 به هر حال با آن همه هواداری که برای حمایت از استقلال به ورزشگاه آمده بودند، تساوی هم نتیجه خوبی بود.


 بله، البته طرفداران ما هم زیاد بودند اما شرایط بازی خیلی سخت بود که مساوی نتیجه عادلانه‌ای بود.

 


پدیده همیشه اینقدر خوب بازی می‌کند یا در بازی‌های پخش زنده، انگیزه زیادی پیدا می‌کنید؟


 تیم ما واقعا همیشه خوب بازی می‌کند ولی متاسفانه کمی بدشانسی می‌آوریم و نمی‌توانیم نتایج خوبی بگیریم.

 


 در نیم‌فصل دوم پدیده هنوز نتوانسته ببرد و حتی یک شکست سنگین مقابل سپاهان داشته؛ چرا؟


 بله، متاسفانه ما در بازی با سپاهان بدشانسی آوردیم. آن روز، روز ما نبود. نمی‌دانم چرا اما اتفاقات عجیبی افتاد. مثلا اینکه قبل از بازی، قرار بود شهاب گردان درون دروازه قرار بگیرد اما حین گرم کردن مشکل پیدا کرد و نتوانست به زمین برود. من هم بدون گرم کردن به میدان رفتم اما همه چیز به هم ریخت. در آن روز هم خوب کار کردیم اما باخت بدی آوردیم. در بازی با استقلال خوزستان هم واقعا حق‌مان حتی مساوی هم نبود اما بدشانسی آوردیم و باختیم. در کل در نیم‌فصل دوم نتایج خوب نبود که باید سعی کنیم بهتر باشیم.

 


 با این نتایج، در مقابل استقلال خوب کار کردید و شما هم یک پنالتی مهم گرفتید...


 من دروازه‌بان هستم و وظیفه‌ام گرفتن موقعیت‌ها و پنالتی است.

 


 اما معمولا هر دروازه‌بانی نمی‌تواند این کار را انجام دهد. در حالی که شما اطمینان داشتید توپ را می‌گیرید و حتی به هم‌تیمی‌هایت هم گفتی نگران نباشند...


 نمی‌دانم چه بگویم. من وقتی دیدم همه بازیکنان از محمد قاضی که نوک حمله بود تا بازیکنان میانی و دفاع تیم‌مان زحمت زیادی کشیدند، دوست نداشتم تلاش آنها را هدر بدهم. به خاطر همین هم به آنها گفتم نگران نباشند چون من پنالتی را می‌گیرم. البته قبل از آن مطمئن بودم پنالتی را می‌گیرم که خدا کمک کرد و توانستم این کار را انجام دهم که زحمات بچه‌ها آن هم در دقیقه حساس، هدر نرود.

 


 البته این پنالتی هم ظاهرا پنالتی نبود...


 بله، اصلا پنالتی نبود اما اشکال ندارد. به هر حال اشتباهات داوری هم جزیی از فوتبال است.

 


 اگر پنالتی گل می‌شد هم همین حرف را می‌زدی؟!


 بله، چرا که نه. اشتباه پیش آمده و هر اتفاقی در مورد پنالتی می‌افتاد نمی‌شد آن را برگرداند. به هر حال داور هم انسان است و انسان جایزالخطا. نمی‌شود همیشه انتظار داشت داوری‌ها عالی باشد. در هر صورت اشتباه پیش می‌آید.

 


 این هفته مقابل سایپا بازی دارید. مقابل تیمی که به روزهای خوبش برگشته...


 سایپا تیم خوبی است که با آقای دایی هم بازی‌های خوبی انجام می‌دهد. بازی با این تیم سخت‌تر از استقلال است که امیدوارم بتوانیم از آن با دست پر بیرون بیاییم.

 


رضا مهاجری در مصاحبه‌های اخیرش به صراحت از شانس پدیده برای رسیدن به سهمیه آسیا صحبت کرده. واقعا فکر می‌کنید می‌توانید آسیایی شوید؟


 خیلی سخت است اما شدنی است. 10 بازی باقی مانده که باید تلاش کنیم و دیگر امتیاز از دست ندهیم تا به این هدف بزرگ‌مان برسیم.

دیدگاه‌ها