کد خبر : 1499552 | 02 بهمن 1396 ساعت 12:20 | 51.9K بازدید | 0 دیدگاه

رکورددار شکست‌ناپذیری لیگ کدام تیم است؟ (عکس)

دو تیم پرسپولیس و فولاد خوزستان با 14 هفته نباختن برابر حریفان رکورد شکست ناپذیری در بازی های لیگ را از آن خود کردند.

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم سرخ پوش تهرانی و اهوازی حاضر در لیگ برتر، رکورد شکست ناپذیری در بازی های لیگ هفدهم را به نام خود زدند. دو تیم پرسپولیس و فولاد، 14 هفته است که برابر هیچ یک از حریفان با شکست کار خود را به پایان نرساندند. 


پرسپولیسی ها برای اولین و آخرین بار در لیگ هفدهم در هفته ششم برابر پیکانی ها شکست را پذیرا شدند و پس از آن نیز توانستند در 14 دیدار  به 9 پیروزی و 5 تساوی به دست بیاورند. جالب اینکه شاگردان برانکو در دیدار پیش روی خود در هفته بیست و یکم باید به مصاف همین تیم پیکان بروند که تنها شکست خود را از این تیم پذیرفتند.

 

1277971


اما فولادی ها که در فصل فعلی دو بار اسیر حریفان شدند آخرین بار در هفته پنجم و جالب اینکه آنها نیز برابر پیکان شکست خود را پذیرفتند و پس از آن به 6 پیروزی و 8 تساوی دست پیدا کردند. البته ذکر این نکته نیز لازم به نظر می رسد که فولادی ها دیدار اخیر خود در هفته بیستم را هنوز به انجام نرساندند. 

 

1277972


سومین تیم شکست ناپذیر لیگ هفدهم نیز استقلال تهران است. آبی پوشان که در رقابت های این فصل 5 بار به رقبای خود باختند، آخرین بار در هفته دهم و دیدار برابر پرسپولیسی ها به عنوان بازنده زمین را ترک کردند و پس از آن نیز به 5 پیروزی و 5 تساوی رسیدند. 

 

1277973


با این حساب دو تیم پرسپولیس و فولاد خوزستان با 14 هفته و استقلال تهران با 10 هفته نباختن را می توان شکست ناپذیرترین تیم های لیگ برتر در فصل هفدهم دانست.

دیدگاه‌ها