کد خبر : 1499579 | 02 بهمن 1396 ساعت 14:13 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

فردوسی انجام تعهدات مالی را آغاز کرده است

ملاحی: در اولین گام به دنبال ثبات نفت هستیم

مشاور عالی باشگاه نفت تهران می‌گوید این تیم به دنبال نتایج اخیر خود ابتدا به دنبال ثبات در جدول لیگ‌برتر است.

ملاحی: در اولین گام به دنبال ثبات نفت هستیم

کریم ملاحی در گفتگو با خبرنگار "ورزش سه" با بیان مطلب فوق اظهار داشت: شکر خدا بازی شش امتیازی‌ با سیاه‌جامگان را که به جهت نزدیک بودن دو تیم در جدول حساس بود پیروز از زمین خارج شدیم که نتیجه آن برای ما اهمیت بسیار زیادی داشت هر چند که این تیم مشهدی، تیم جنگنده و دونده‌ای بود که تمام انرژی خود را در زمین گذاشته بود.


وی با تمجید از رفتار مالک باشگاه نفت در قبال بازیکنان تاکید کرد: اگر تیمی موفق به نتیجه‌گیری می‌شود حاصل همدلی و زحمات یک مجموعه است که هر بخش به درستی مسئولیت خود را ایفا می‌کند، همانطور که دکتر فردوسی مالک باشگاه هم در حال انجام تعهدات مالی بازیکنان است تا انشاالله همه چیز طبق برنامه جلو برود.


مشاور عالی باشگاه نفت که خود از مدیران قدیمی فوتبال ایران است، تصریح کرد: مجموعه خوبی شکل گرفته است از آقای افاضلی گرفته که نشان داده مربی خوب و بادانشی است که توانسته کار را جمع کند تا مدیرعامل باشگاه آقای سمیعی و بازیکنان و ... من هم اندک تجربه‌ای که دارم را به کار گرفته‌ام تا انشاالله نفت تهران را به جایگاه واقعی‌اش برگردانیم.


ملاحی خاطرنشان کرد: درک متقابلی در نفت صورت گرفته و مجموعه خوبی شده که باعث شده تیم روندش رو به جلو شود. البته هنوز اتفاق خاصی نیفتاده و شرایط سخت است و 10بازی باقی‌مانده که هر کدام یک فینال تاثیرگذار است.


وی در پایان یادآور شد: تلاش ما بر این است نفت که همیشه جایگاه خوبی داشته ابتدا ثبات پیدا کند و بعدا انشاالله برنامه‌ریزی برای آینده داشته باشیم.

دیدگاه‌ها