کد خبر : 1499588 | 02 بهمن 1396 ساعت 14:38 | 28.4K بازدید | 1 دیدگاه

سرمربی سابق در باشگاه استقلال چه می کرد؟

منصوریان ـ سپاهان؛ هیچ کدام تایید نمی‌کنند

علیرضا منصوریان سرمربی سابق استقلال صبح امروز برای انجام چندکار اداری به باشگاه استقلال رفته بود، حضوری که باعث به وجود آمدن شایعاتی در مورد این مرد خبرساز شد.

منصوریان ـ سپاهان؛ هیچ کدام تایید نمی‌کنند

به گزارش "ورزش سه"، منصوریان که بعد از جدایی از استقلال هرگز در گفت و گوهای مطبوعاتی ظاهر نشده و به ندرت خبری از وی منتشر شده است، در حالی به باشگاه استقلال رفت که برخی خبرنگاران نوشتند او برای تسویه حساب به باشگاه مراجعه کرده؛ تسویه حسابی که می تواند به منزله حضور وی در تیم جدید باشد. اما آیا منصوریان مورد درخواست تیمی در لیگ برتر فوتبال ایران است؟ او که پس از دوفصل موفق در نفت تهران و یک سال عالی با استقلال در این فصل در نتیجه گیری ناموفق بود و از استقلال کنار رفت، بی تردید به دنبال یک بازگشت پرسروصدا به لیگ است اما سوال اینجاست که کدام تیم؟


امروز درادامه شایعات مطرح شده نام سپاهان مطرح شد که گفته می شد با این سرمربی مذاکراتی داشته است. منصوریان که در حال حاضر مهمترین مربی ایرانی بدون تیم محسوب می شود صد البته گزینه ای مناسب برای سپاهانی ها نیز هست. اما هیچ کس این خبر را تایید نمی کند که او و سپاهان مذاکره یا توافقی داشته اند. خود منصوریان که کلا در دسترس نیست و مدیران سپاهان هم اصولا مذاکرات و توافق هایشان را به صورت پنهانی پیش می برند و هرگز در این موقعیت ها خبری از این باشگاه به بیرون درز نمی کند.


البته در این روزها به جز منصوریان صحبت هایی در مورد یحیی گل محمدی، منصور ابراهیم زاده و حتی فرهاد کاظمی نیز بوده است اما باشگاه سپاهان که از سوی هواداران و سیاسیون نیز تحت فشار است، با صبر به دنبال انتخاب بهترین گزینه است. آنها که در بازی بعدی مقابل فولاد قرار خواهند گرفت، فعلا از کریم قنبری مربی وفادارشان استفاده می کنند تا با سنجیدن شرایط انتخاب نهایی را اعلام کنند. در هر صورت فعلا هیچ مذاکره ای در این باشگاه مورد تایید قرار نگرفته اگرچه اسامی جذابی برای سرمربیگری سپاهان مطرح شده است. تیمی که شاید در بازی بعدی مقابل پرسپولیس در دو هفته آینده یک نام کاملا غیرمنتظره و هیجان انگیز را روی نیمکتش داشته باشد.

دیدگاه‌ها