کد خبر : 1499619 | 02 بهمن 1396 ساعت 16:05 | 13.6K بازدید | 0 دیدگاه

کولاکوویچ: انتظار این استقبال از مربیان را نداشتم

سرمربی تیم ملی والیبال گفت: انتظار اینگونه استقبال را نداشتم و شرکت کنندگان انگیزه بسیار زیادی برای آموختن داشتند.

کولاکوویچ: انتظار این استقبال از مربیان را نداشتم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، نخستین سمینار تخصصی «تاکتیک‌های پیشرفته دفاعی» امروز (دوشنبه) با حضور بیش از ۸۰ مربی مرد و زن والیبال در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک تهران برگزار شد.


ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال که تدریس در این دوره را بر عهده داشت، از تعداد مربیان شرکت کننده در این دوره ابراز شگفتی کرد و گفت: انتظار اینگونه استقبال را نداشتم و شرکت کنندگان انگیزه بسیار زیادی نیز برای آموختن داشتند.


وی با اشاره به حضور فعال مربیان در مباحث دوره گفت: آنان علاقمند به یادگیری مباحث مختلف بودند و نحوه مشارکت‌شان در مباحث کلاس گواهی بر این ادعاست.


سرمربی تیم ملی والیبال سطح فنی مربیان شرکت کننده در دوره را بالا ارزیابی کرد و گفت: اینکه ایران بیش از ۸۰ مربی سطح بالا دارد برای تداوم رشد و توسعه ورزش والیبال این کشور نکته بسیار مهمی است.


گفتی است در مباحث مطرح شده در این سمینار و سئوالات مربیان شرکت کننده، کولاکوویچ بارها از واژه های «سئوال خوب»، «نکته مهم»، «خیلی خوب» و «پاسخ جالب» استفاده کرد.


سمینار تخصصی «تاکتیک‌های پیشرفته دفاعی» از ساعت ۹ شروع و در چهار تایم دو ساعته در صبح و عصر تا ساعت ۱۸ با تدریس ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک پیگیری شد.

دیدگاه‌ها