کد خبر : 1499715 | 03 بهمن 1396 ساعت 00:19 | 94.8K بازدید | 1 دیدگاه

حمله اینستاگرامی سانچس به اسطوره های آرسنال

الکسیس سانچس، خرید جدید منچستریونایتد، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش، ضمن خداحافظی از اعضای باشگاه آرسنال، از تعدادی از ستاره های سابق این باشگاه انتقاد کرد.

حمله اینستاگرامی سانچس به اسطوره های آرسنال

به گزارش "ورزش سه"، سانچس که تنها تا پایان این فصل با آرسنال قرارداد داشت، سرانجام امشب به طور رسمی راهی منچستریونایتد شد. او پس از نهایی شدن این انتقال، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش، از همه اعضای آرسنال که در طول حضورش در این باشگاه به او کمک کردند، تشکر کرد و در مقابل، از تعدادی از ستاره های سابق باشگاه به دلیل صحبت های شان در رسانه ها، انتقاد کرد.

او نوشت:" می خواهم از همه اعضای کادر فنی، کادر پزشکی تیم و هم تیمی هایم که خاطرات خوبی را با هم ساختیم، تشکر کنم و به ویژه از کسانی که فعالیت شان پوشش پیدا نمی کند؛ اما بدون آنها، هیچ کاری ممکن نبود؛ آنهایی که برای ما غذا فراهم می کردند و هر روز از ما مراقبت می کردند، آنهایی که کفش های ما را تمیز می کردند و چمن را در شرایط مناسب نگه می داشتند.

 

 

1278107

 

 

بسیار متشکرم از شما برای اینکه هر روز به ما کمک می کردید تا بهتر شویم. بسیار متشکرم. افرادی هم هستند (بازیکنان سابق باشگاه) که بدون اینکه اطلاعی از داخل باشگاه داشته باشند، حرف می زدند و ایجاد مشکل می کردند.

باید بگویم که همیشه و تا آخرین لحظه، با 100 درصد توانم بازی کردم و وقتی از سرمربی می خواستم تا در تیم باشم، برای این بود که می خواستم در تیم تاثیرگذار باشم.

امروز  گفتگویی با تیری آنری داشتم؛ بازیکن تاریخ ساز آرسنال، کسی که به دلیل مشابهی باشگاهش را عوض کرد و امروز هم با من هم نظر بود.

متشکرم به خاطر همه چیز توپچی ها! همه ما چیزهایی که به دست آوردیم و همه لحظات خوبی که داشتیم را می خواهم به هواداران تقدیم کنم. آنها مهمترین چیز هستند. متشکرم از همه دفعاتی که نام من را فریاد زدید."

دیدگاه‌ها