کد خبر : 1499753 | 03 بهمن 1396 ساعت 09:13 | 60.2K بازدید | 0 دیدگاه

اینکه می‌گویند افت کرده ام را قبول ندارم

آل نعمه: علی کریمی خانه نشینم کرد

نفت تهران تمرینات آماده سازی اش را برای بازی حساس روز پنجشنبه برابر گسترش فولاد در تبریز در زمین خیریه عمل انجام می دهد.

آل نعمه: علی کریمی خانه نشینم کرد

به گزارش " ورزش سه"، بعد از آخرین تغییر و تحولات صورت گرفته نفت انگار شرایط مساعدتری پیدا کرده و بازیکنان این تیم با انگیزه بیشتری به فکر کسب نتایج خوب در ادامه هستند. احمد آل نعمه یکی از بازیکنان با تجربه ای است که هومن افاضلی سرمربی جدید نفت روی او و دیگر با تجربه های تیم حساب ویژه ای باز کرده است. آل نعمه درباره شرایط تیم نفت گفت:« شرایطی که امسال برای تیم نفت به وجود آمد فکر کنم در هیچ تیمی سابقه نداشته است. تغییرات کادر فنی ، بی توجهی مدیران ، فقط عده ای دور هم جمع شده بودیم و بچه ها فقط به خاطر حیثیت و اعتبار خودشان فوتبال بازی کردند.»


 او افزود:« اما خداراشکر دو سه هفته ای است شرایط تیم خیلی خوب شده و همه چیز نظم پیدا کرده و روی روال طبیعی افتاده است.الان تمام امکانات را در اختیار تیم قرار داده اند و بچه با روحیه بهتری تمرین می کنند.امیدوارم قول هایی که داده اند را عملی کنند.»


مدافع چپ پای نفت درباره شرایط دشواری که در این فصل داشت گفت:« من پارسال با این تیم قهرمان جام حذفی شدم، 5 سال است در نفت حضور دارم و از این تیم به جام جهانی رفتم. اما بعد از رفتن آقای درخشان آقای کریمی من و چندتا از بچه ها را کنار گذاشت.» اودرباره دلایل این اتفاق گفت:« واقعا نمی دانم چرا کریمی من را کنار گذاشت اما در حالی که زمان نقل و انتقالات تمام شده بود ما را خانه نشین کرد.» آل نعمه افزود:«حداقل می گذاشتند نیم فصل تمام شود بعد این کار را می کردند. حتی اگر ما را بازی نمی داد و جزو هجده نفر هم قرار نمی داد باز هم مشکلی نبود اما ما را به کل از تیم کنار گذاشت. حالا دیگر گذشت و خداراشکر الان شرایطم خوب است.»


این بازیکن در پاسخ به این سوال که در این چند فصل اخیر افت کرده است گفت:« من چنین چیزی را قبول ندارم پارسال بهترین شرایط را داشتم و 29 بازی برای نفت انجام دادم و مدافع فیکس آقای دایی بودم. امسال هم انگیزه زیادی دارم... اما همانطور که گفتم اتفاقاتی که از نیم فصل دوم سال قبل افتاد باعث شد ما حتی یک ریال دریافتی از باشگاه نداشته باشیم. شاید اگر خیلی ها جای ما بودند را می گذاشتند و می رفتند اما ماندیم و قهرمان جام حذفی شدیم. ضمن اینکه هر بازیکنی دوران اوجی دارد و مربیگری هم امری سلیقه ای است با این حال من در هر تیمی که بوده ام حداقل در 70-80درصد مسابقاتش بازی کرده ام.»
آل نعمه درپایان درباره بازی با گسترش فولاد گفت:« بازی سختی است اما ما آماده ایم سه امتیاز را بگیریم و شرایطمان در جدول را بهبود بخشیم.»

دیدگاه‌ها