کد خبر : 1499763 | 03 بهمن 1396 ساعت 10:17 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

مساوی هم مال استقلالی‌ها

مجتبی لطفی: پرچم پارس هنوز هم بالا است

پارس جنوبی روز پنجشنبه یک بازی حساس با استقلال در ورزشگاه آزادی دارد و نتیجه این بازی می تواند نقش موثری در سرنوشت دو تیم در ادامه راه داشته باشد.

مجتبی لطفی: پرچم پارس هنوز هم بالا است

به گزارش" ورزش سه"، پارس جنوبی تمریتاتش را برای بازی حساس روزپنجشنبه  برابر استقلال در تهران پیگیری می کند. مجتبی لطفی مدافع تیم پارس درباره شرایط تیمش قبل از این بازی گفت:« تمرینات خوب و منظمی را پیگیری می کنیم و آماده بازی با استقلال هستیم.»


او در این رابطه که برخی معتقدند بازی با استقلال می تواند عیار دو تیم به خصوص پارس جنوبی را مشخص کند گفت:« ما نشان دادیم پرچم تیممان بالا است. پارس در شرایط خیلی خوبی قرار دارد و ما اصلا نگاهمان به نتایج جدول نیست. ما بازی به بازی جلو می رویم، برد و باخت های قبلی فراموش شده و تمام تمرکزمان روی سه امتیاز بازی با استقلال است.»


لطفی دراین رابطه که برای اولین بار است در استادیوم آزادی بازی می کند گفت:« بله اولین بار است به آزادی می آیم اما شنیده ام جو این ورزشگاه با دیگر استادیوم ها متفاوت است. اما برای ما فرقی ندارد ما در ورزشگاه هایی مثل یادگار امام تبریز و نقش جهان هم که جوی شبیه آزادی دارد بازی کرده ایم و فکر نمی کنم مشکلی داشته باشیم.»


لطفی همچنین درباره این که این بازی را تماشاگران زیادی در سراسر ایران می بینند هم گفت:« قطعا پخش مستقیم بازی و نگاهی که به این مسابقه هست به ما انگیزه مضاعف می دهد.»


مدافع پارس جنوبی در انتها درباره پیش بینی اش از بازی روز پنجشنبه گفت:« در این روزها خیلی از طرفداران استقلال را دیده ایم که برای ما کری خوانده اند و می گویند می توانند پارس را ببرند. اما همانطور که گفتم پرچم پارس بالا است و به آن ها گفتم حاضرم در مسابقه پیش بینی مساوی را هم به استقلال هوادارانش بدهم. »

دیدگاه‌ها