کد خبر : 1499797 | 03 بهمن 1396 ساعت 12:26 | 56.9K بازدید | 3 دیدگاه

غلامی و محمودی در راه بازگشت به تیم ملی والیبال

نرمش کولاکوویچ برخلاف خشم کی‌روش

سرمربی تیم ملی والیبال امروز در نشست خبری خود از بازگشت احتمالی 2 ملی پوش این رشته خبر داد.

نرمش کولاکوویچ برخلاف خشم کی‌روش

به گزارش "ورزش سه"، عادل غلامی که در سال های اخیر جزو بازیکنان اصلی و کلیدی تیم ملی والیبال بوده، اواسط تابستان سال 96 و قبل از اعزام تیم ملی به اردبیل برای حضور در رقابت های انتخابی جام جهانی در تمرینات، حرکتی انجام داد که تبعاتی سنگینی برایش داشت.


او به همین دلیل با خشم کولاکوویچ مواجه شد که نام غلامی را از فهرست تیم ملی برای بازی های انتخابی جام جهانی و همچنین جام قهرمانان قاره ها حذف کرد. همین مساله باعث شد تا عادل غلامی لذت حضور روی سکوی تاریخی مسابقات جام قهرمانان قاره ها در ژاپن را از دست بدهد.


یکی دیگر از غایبان بزرگ تیم ملی در بازی های سال 2017 شهرام محمودی بود که بعد از صحبت با کولاکوویچ از بازی های ملی برای یک سال کناره گیری کرد. بازگشت این بازیکن به تیم ملی همچنان در هاله ای از ابهام است.


برخی تصور می کردند که پرونده حضور این 2 بازیکن در تیم ملی بسته شده اما به نظر می رسد کولاکوویچ دقیقا رفتاری برخلاف کارلوس کی روش از خود نشان می دهد.

 

1278172


سرمربی پرتغالی فوتبال مهدی رحمتی را به دلیل خداحافظی موقتی برای همیشه خط زد و هادی عقیلی را به خاطر بی انضباطی دیگر هیچ وقت دعوت نکرد. ایگور کولاکوویچ اتفاقا در نشست خبری امروز با کارلوس کی روش مقایسه شد؛ اما واکنش مربی صربستانی والیبال کاملا به این ماجرا متفاوت بود.


کولاکوویچ اعلام کرد عادل غلامی به اندازه کافی تنبیه شده و در صورتی که بتواند خودش را از نظر فنی ثابت کند، به تیم ملی بازمی گردد. همچنین او از بازگشت شهرام محمودی استقبال کرد و گفت که تیم ملی به این بازیکن احتیاج دارد؛ اگرچه به زور بازیکنی را به تیم ملی دعوت نمی کند.


سرمربی صربستانی در بخشی از صحبت های خود البته از اینکه خودش به صورت شخصی برای حضور هر بازیکن در تیم ملی ورود کرده و مذاکره کند، انتقاد کرد.


با این حال به نظر می رسد سیستم کاری سرمربی صربستانی والیبال با سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال کاملا متفاوت است. رحمتی و عقیلی حتی با پادرمیانی اطرافیان و امضای نامه عذرخواهی هم به تیم ملی دعوت نشدند اما کولاکوویچ روی نام هیچ بازیکنی برای بازگشت به تیم ملی والیبال خط قرمز نکشیده و خیلی زود از بخشش عادل غلامی خبر داده است.

دیدگاه‌ها