کد خبر : 1499826 | 03 بهمن 1396 ساعت 14:47 | 8.8K بازدید | 0 دیدگاه

عنایتی در پی شکست طلسم ورزشگاه امام رضا

رضا عنایتی در صورت پیروزی برابر تراکتورسازی می تواند اولین پیروزی این ورزشگاه تازه تاسیس را به نام خود و شاگردانش رقم بزند.

عنایتی در پی شکست طلسم ورزشگاه امام رضا 

به گزارش "ورزش سه"، با تایید مسئولین استان خراسان رضوی دیدار دو تیم سیاه جامگان و تراکتورسازی در ورزشگاه امام رضا برگزار خواهد شد.


پیش از این نماینده های مشهد سه بار مقابل تیم های لیگ برتری به میدان رفته بودند که سهم پدیده 2 بار و سهم سیاه جامگان یک بار بود.


شاگردان مهاجری در این فصل تاکنون برابر فولادخوزستان و گسترش فولاد تبریز در ورزشگاه امام رضا به میدان رفته اند که یک تساوی یک بر یک مقابل شاگردان پورموسوی و یک شکست 2 بر صفر مقابل شاگردان فیروز کریمی حاصل کار آنها بود.


در سوی دیگر تنها مسابقه ی سیاه جامگان که در زمان سرمربیگری مرزبان مقابل صنعت نفت آبادان در ورزشگاه امام رضا برگزار شد، با یک گل به سود شاگردان فراز کمالوند خاتمه یافت تا مشهدی ها خاطره  خوشی از ورزشگاه تازه تاسیس و البته مدرن خود نداشته باشند.


روز جمعه اما عنایتی و شاگردانش که شکست سنگینی را مقابل نفت تهران تجربه کرده اند، این فرصت را دارند که با کسب اولین پیروزی رسمی در ورزشگاه امام رضا نام خود را  با اولین پیروزی این ورزشگاه مدرن گره بزنند.

دیدگاه‌ها