کد خبر : 1499870 | 03 بهمن 1396 ساعت 18:55 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای مارکا

بازگشت دخیا به فهرست خرید تابستانی رئال

گلر اسپانیایی منچستریونایتد یک بار دیگر به گزینه خرید رئال بدل شده است.

بازگشت دخیا به فهرست خرید تابستانی رئال

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید که امیدوار بود بتواند کپا آریزابالاگا را از بیلبائو جذب کند، در نهایت به دلیل تمدید قرارداد این سنگربان، باید به دنبال گزینه هایی دیگر برای تقویت دروازه خود باشد.

مخالفت زیدان با جذب کپا در انتقالات زمستانی، مهمترین عامل تمدید قرارداد این گلر ملی پوش بود، در حالی که او در تست های پزشکی رئال هم شرکت کرده و در یک قدمی رئال قرار داشت.

 

 

1257587

 

 

طبق ادعای مارکا، پس از منتفی شدن جذب کپا، مسئولان رئال هرگز از جذب گلر جدید منصرف نشده اند، بلکه حالا یک بار دیگر به داوید دخیا و تیبو کورتوا فکر می کنند.

رئال سال 2015 چیزی با جذب دخیا فاصله نداشت؛ ولی دیر ارسال شدن فکس از سوی باشگاه منچستریونایتد در نهایت سبب منتفی شدن این انتقال شد تا دخیا 10 روز بعد، قراردادش را تا 2020 تمدید کند. به نظر می رسد که رئالی ها یک بار دیگر در تابستان آتی برای جذب دخیا اقدام کنند.

در این بین کورتوا، گلر بلژیکی چلسی، گزینه دوم محسوب می شود و جالب اینکه هم یونایتد و هم چلسی، تلاش بسیاری دارند تا با دروازه بان های خود تمدید قرارداد کنند. رئال سه سال متوالی است که تلاش دارد یک گلر جدید جذب کند؛ اما هر بار ناکام مانده است.

 

در حال حاضر ناواس سنگربان اول رئال است، گلری که نمایش های خوب او برای کسی جای تردید نمی گذارد؛ ولی سن بالا و مصدومیت های متعدد او باعث شده تا رئال به فکر تقویت خط دروازه خود باشد. به خصوص که کاسیا و موها، هرگز جانشینان خوبی برای ناواس نشان نداده اند.

دیدگاه‌ها