کد خبر : 1499871 | 03 بهمن 1396 ساعت 18:14 | 5.2K بازدید | 0 دیدگاه

قلعه‌نویی- ویسی؛ لطفا مثل همیشه پرگل

دو سرمربی از دو نسل متفاوت فوتبال ایران همواره جدال های پر گل و جذابی داشتند.

قلعه‌نویی- ویسی؛ لطفا مثل همیشه پرگل

به گزارش "ورزش سه"، امیر قلعه نویی و عبدالله ویسی همواره تقابل های جذاب، حاشیه ساز و پر گلی داشتند. اولین تقابل این دو مربی از نسل های متفاوت فوتبال ایران به زمان حضور قلعه نویی در سپاهان و عبدالله ویسی در صبای قم باز می گردد که در سال 89 انجام شد.


این دو سرمربی تقابل های پر گل زیادی نیز با یکدیگر داشتند. برد 3 بر 2 صبای قم برابر تراکتورسازی، تساوی 2 بر 2 در لیگ یازدهم و دیدار برگشت دو تیم صبای قم و تراکتورسازی از بازی های پر گل این دو سرمربی در سالیان دور است.


پر گل ترین تقابل این دو تیم به دیدار 13 فرودین لیگ چهاردهم باز می گردد که استقلال و استقلال خوزستان به تساوی 4 بر 4 در اهواز دست پیدا کردند تا یکی از بازی های پر گل لیگ رقم بخورد.


این تقابل های پر گل در این فصل نیز ادامه داشت و تیم تحت هدایت امیر قلعه نویی با 6 گل موفق به شکست حریف خوزستانی خود با هدایت عبدالله ویسی شد. آخرین برد ویسی برابر تیم های تحت هدایت قلعه نویی نیز به لیگ شانزدهم باز می گردد که سپاهان در اصفهان موفق شد طلسم تیم قلعه نویی را بشکند و این تیم را در هفته چهاردهم با نتیجه دو بر یک شکست دهد. در هفته هایی که در لیگ برتر شاهد بازی های پرگلی نیستیم، این دیدار جذاب برای افتتاحیه هفته بیست و یکم لیگ برتر می تواند نوید هفته ای جذاب و پر گل را بدهد.


دیدار برگشت این دو تیم در شرایطی برگزار می شود که قلعه نویی به دنبال رسیدن به رتبه های بالای جدول است و تیم ویسی تلاش می کند تا از انتهای جدول فاصله بگیرد.

 

علی‌رضا هاشمی

دیدگاه‌ها