کد خبر : 1499882 | 03 بهمن 1396 ساعت 18:53 | 19.1K بازدید | 0 دیدگاه

بلاتکلیفی مدافع سرباز

جدایی غیرمنتظره هادی محمدی از تراکتورسازی!

مدافع مصدوم و سرباز تراکتورسازی با تصمیم مسئولان باشگاه در تمرینات این تیم حضور پیدا نخواهد کرد.

جدایی غیرمنتظره هادی محمدی از تراکتورسازی!

به گزارش "ورزش سه"، هادی محمدی که از ابتدای لیگ شانزدهم به عنوان بازیکن سرباز از ذوب‌آهن راهی تراکتورسازی شد، سال گذشته بازی‌های خوبی برای این تیم انجام داد. در تمرینات پیش‌فصل امسال اما محمدی رباط صلیبی پاره کرد و نتوانست تیم تبریزی را همراهی کند. در نیم فصل رقابت‌های لیگ برتر برای اینکه جا برای جذب بازیکن جدید باز شود،‌ مسئولان تراکتورسازی تصمیم گرفتند نام این بازیکن را از لیست تیم خارج کنند و حالا با تصمیمی غیرمنتظره او از تراکتور جدا خواهد شد.


هادی محمدی در اینستاگرام خود اعلام کرده که مسئولان باشگاه از او خواسته اند دیگر به تمرینات تراکتورسازی نرود و این در حالی است که هنوز چند ماه از خدمت سربازی این بازیکن باقی مانده است. اگرچه هادی محمدی با توجه به خروج از لیست و قراردادی که با ذوب‌اهن دارد، دیگر نمی‌توانست برای تراکتور به میدان برود اما به نظر می‌رسد تا پایان فصل باید به صورت اختصاصی تمرین کند تا سربازی‌اش به پایان برسد و بتواند به ذوب آهن برگردد.


محمدی در صفحه شخصی اش نوشت: «سال قبل که تصمیم گرفتم بیام تبریز و تراکتور از خیلى چیزا گذشتم اونم اول به خاطر مردم و هواداراى پرشور تراکتور و شخص امیر خان و صحبتهایى که با اقاى اجرلو داشتم. سال قبل شرایط خوبى بود که هم مى تونستیم تو لیگ قهرمان بشیم هم حذفى که با وجود یه سرى مشکلات نشد و شرمنده هوادارا شدیم تا اینکه تو تمرینات پیش فصل مصدوم شدم و رباط پام پاره شد. امروز ٧ ماه میگذره از اون روز و ٥ ماه از عمل پام که قرار بود از نیم فصل اضافه بشم به تیم ولى تصمیمى که باشگاه و مربى تیم گرفتن این بود با توجه به این که باشگاه شرایط خاصى داره و کمبود جا منو از لیست خارج کنن.خدارو شکر الانم شرایط خوبى دارم و با زحمتایى که دکتر صادقى عزیز واسم کشید مى تونستم تو این ماه بازى کنم که قسمت نشد و از دیروز به من گفتن که سر تمرینم نرم. دست همه هوادارا عزیز مى بوسم و شرمنده که مصدوم شدم و نتونستم جواب محبتاى شمارو بدم به امید روزى که بتونم دوباره واسه شما بازى کنم.ارزوى موفقیت دارم واسه تیم تو ادامه راه و سلامتى واسه همه دوستانم. یاشا تراختور یاشا آذربایجان».

دیدگاه‌ها