کد خبر : 1499887 | 03 بهمن 1396 ساعت 19:31 | 74.1K بازدید | 0 دیدگاه

آخرین خبر از مذاکرات سپاهان با مربیان خارجی

الکساندر نوری به ایران نمی آید

منوچهر نیکفر رئیس هیئت مدیره سپاهان می گوید که اولویت اصلی سپاهان انتخاب یک مربی خارجی بزرگ است.

الکساندر نوری به ایران نمی آید

منوچهر نیکفر رئیس هیئت مدیره باشگاه سپاهان در گفتگو با "ورزش سه" در مورد آخرین شرایط سپاهان و انتخاب سرمربی جدید تیم که گزینه های زیادی در این خصوص مطرح می شود، گفت: خب انتخاب و اولویت اصلی ما مربی خارجی است. سپاهان تیم بزرگی است و مربی بزرگ هم می خواهد؛ اما اینکه با مربیان خارجی به توافق برسیم و یک مربی خوب بیاوریم اولویت اصلی ما است.


وی ادامه داد: البته آقای قنبری هم تجربه زیادی دارند و قبلا هم تجربه حضور به عنوان سرمربی سپاهان را داشتند و تا انتخاب مربی جدید کار را دنبال خواهند کرد.


نیکفر در ادامه و در خصوص مذاکره با اسامی مختلفی که نام آنها مطرح می شود، اظهار داشت: ما با این ها در حال مذاکره هستیم؛ سپاهان تیم بزرگی است و پیشنهادات زیادی هم به ما شد. حدود 40،50 مربی بزرگ در این مدت به ما معرفی شده است؛ ولی باید با شرایط باشگاه هم همخوانی داشته باشد. ما در حال مذاکره با چند نفر از آنها هستیم؛ اگر بتوانیم با یک مربی خارجی برای بازی های باقی مانده توافق کنیم که مربی خارجی می آوریم؛ ولی اگر نتوانستیم یک مربی ایرانی تا انتهای فصل انتخاب می کنیم تا مجددا در پایان فصل برای به خدمت گرفتن یک مربی بزرگ اقدام کنیم.


وی در مورد خبرهایی که در مورد الکساندر نوری و مبلغ 900 هزار دلار مطرح می شود، عنوان کرد: نه اصلا چنین چیزی نبوده است و ما در مورد مبلغ قرارداد صحبت نکردیم. ایشان گفتند که تا تابستان تحت قرارداد هستند و نمی توانند تا آن زمان به ایران بیایند. آقای نوری گزینه ی اول ما بود؛ ولی ظاهرا قرارداد دارند و نمی توانند به تیم ما اضافه شوند، ولی بحثی روی قیمت نبود.

 

رئیس هیئت مدیره باشگاه سپاهان در مورد اخباری که در مورد مربیان ایرانی نظیر گل محمدی، منصوریان و ... مطرح شده، توضیح داد: آقای منصوریان گزینه ی ما نبود؛ سه نفر مربی ایرانی هستند که اسم نمی برم. در حال بررسی هستیم و این احتمال هم هست که آنها را بیاوریم. این احتمال هم وجود دارد که آقای قنبری موفق باشد و در صورتی که این اتفاق بیافتد، می توانیم به ایشان اعتماد کنیم و تیم را برای بازی های باقی مانده به ایشان بسپاریم؛ ولی در کنار این به مربی ایرانی هم فکر می کنیم.


نیکفر در پاسخ به این سوال که هواداران نگران دخالت دلال ها در انتخاب مربی تیم هستند خاطرنشان کرد: ما با گزینه های مربیگری مستقیما از طریق باشگاه وارد مذاکره می شویم.


وی در مورد تغییر مدیرعامل سپاهان توضیح داد: آقای طاهری واقعا آدم دلسوز، زحمتکش و متعهد به باشگاه هستند و همانطور که می دانید چهره ورزشی هم هستند و زحمات زیادی هم کشیدند. ما تمام تلاشمان را کردیم و تمام منابع را در اختیار باشگاه گذاشتیم؛ ولی فوتبال روی خوش خود را به ما نشان نداد. آقای سبحانی هم حمایت کامل داشتند و 20 هفته به کرانچار وقت دادیم، هر بازیکنی هم که خواست در اختیار او قرار دادیم؛ ولی به نتیجه نرسیدیم. البته ما بازی قشنگی انجام می دادیم؛ ولی نتیجه نمی گرفتیم و مجبور به تغییرات شدیم. آقای طاهری هم برای اینکه به شرایط باشگاه کمک کنند، قبلا استعفای خود را داده بودند که هیئت مدیره نپذیرفت؛ ولی شرایطی پیش آمد که به هر حال با عدم نتیجه گیری ناچار به ایجاد شوک بودیم.

دیدگاه‌ها