کد خبر : 1499936 | 04 بهمن 1396 ساعت 08:44 | 11.2K بازدید | 0 دیدگاه

کریم و مسعود در ترکیب؛ حاج صفی روی نیمکت 

انصاری فرد امید اول گلزنی المپیاکوس در دربی یونان

امشب دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی یونان میان دو تیم سرشناس این کشور با نقش آفرینی ستاره های ایرانی برگزار می شود.

انصاری فرد امید اول گلزنی المپیاکوس در دربی یونان

به گزارش"ورزش سه"، با قرعه کشی صورت گرفته مشخص شد دو تیم المپیاکوس و AEK علاوه بر رقابت بر سر قهرمانی در سوپرلیگ برای رسیدن به فینال دومین جام معتبر یونان باید دربی مشهور این کشور را برگزار کنند. مصافی که دور رفت آن به میزبانی المپیاکوس در ورزشگاه کارایساکی برگزار خواهد شد تا یاران انصاری فرد و حاج صفی از یاران مسعود شجاعی میزبانی کنند.


بیشتر رسانه های امروز یونان صفحات اول و اصلی خود را اختصاص به این بازی حساس دادند تا جایی که کریم انصاری فرد آقای گل این فصل یونان به عنوان ستاره بی چون و چرای سرخ و سفیدها روی جلد قرار داشت. مرد 11 گله المپیاکوس از دید بسیاری از روزنامه ها و کارشناسان در کنار فورتونیوس و مارین مثلث مرگبار المپیاکوس در این فصل هستند که روی 72 درصد گل های زده شده تیم نقش داشتند.

 

1277904


در حالی که حضور کریم انصاری فرد در ترکیب اصلی المپیاکوس قطعی به نظر می رسد رسانه ها از نیمکت نشینی ادامه دار  احسان حاج صفی با نظر گارسیا سرمربی اسپانیایی خبر دادند و مدعی شدند با رضایتی که این مربی از عملکرد ساختار تدافعی خود به خصوص دفاع چپ فعلی دارد ملی پوش ایرانی در حال حاضر شانسی برای ورود به ترکیب اصلی ندارد و باید روی نیمت بنشیند.


در اردوی AEK اما اوضاع کمی متفاوت تر از صدرنشین یونان است چون سایت های خبری مدعی شدند مانوئل خیمنز قصد دارد برای دربی خارج از خانه امشب در ورزشگاه کارایساکی از سیستم 2-5-3 بهره ببرد و بار دیگر از مسعود شجاعی به عنوان پلی میکر پشت سر دو مهاجم اصلی خود استفاده کند که در این صورت رویارویی رفقای ایرانی در این جدال می تواند سوژه های جالب توجهی در پی داشته باشد.


تصاویر روی جلد برخی روزنامه های امروز آتن که اکثریت به کریم انصاری فرد به عنوان ستاره دربی امشب پرداخته اند را مشاهده می کنید.

 

1278327

 

1278328

 

1278329

دیدگاه‌ها