کد خبر : 1499951 | 04 بهمن 1396 ساعت 09:29 | 19.9K بازدید | 0 دیدگاه

دو بازیکن بوسنیایی و کروات در تیررس تبریزی ها

ساغلام در اندیشه تقویت تراکتورسازی

سرمربی جدید تراکتورسازی قصد دارد بعد از تحلیل و بررسی شرایط کلی این تیم تا یکی دو هفته آینده تیمش را برای بازی های آسیایی تقویت کند.

ساغلام در اندیشه تقویت تراکتورسازی

به گزارش "ورزش سه"، با گذشت نزدیک به یک هفته از حضور ارطغرل ساغلام در اردوی تراکتورسازی به عنوان سرمربی جدید اخباری به گوش می رسد پیرامون این که مربی ترکیه ای تصمیم به تقویت تیم برای بازی های لیگ قهرمانان با جذب حداقل دو بازیکن از اروپا دارد.


مخالفت با حضور مدافع سنگالی در تست های فنی و پزشکی با وجود هماهنگی ورود این بازیکن به تبریز نشان داد ساغلام در ابتدا قصد تحلیل و بررسی شرایط کلی بازیکنان موجود در اردوی تیم را دارد تا با اطلاع کامل از ضعف ها برای خریدهای جدید تصمیم بگیرد آن هم در شرایطی که باشگاه تبریزی با جابه جایی های گسترده حالا با محدودیت هایی نیز در راه جذب بازیکن برای سرمربی جدید روبرو است.


آن طور که از تبریز خبر می رسد باشگاه تنها می تواند یک یا نهایتا دو خرید دیگر برحسب شرایط داشته باشد از همین رو ساغلام که پیش از ورود به تبریز با اطلاعاتی کلی از تراکتورسازی و توانایی ها و ضعف هایش روبرو شده بود روی جذب دو بازیکن خارجی از بوسنی هرزگوین و کرواسی تمرکز کرده است که به احتمال فراوان بعد از بازی این تیم با سیاه جامگان در مشهد و در آستانه حضور در لیگ قهرمانان آسیا زمینه ورود آنها به تبریز فراهم خواهد شد.


دو بازیکنی که گفته می شود در پست مدافع میانی و هافبک طراح و نفوذی جذب تراکتورسازی می شوند تا ساغلام با تقویت این دو منطقه با خیالی آسوده گام به رقابت در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و ادامه فصل بگذارد. البته در این راه باشگاه تبریزی با شرایط دشواری نیز روبرو است به خصوص پیرامون تاریخ فسخ قرارداد قبلی این بازیکنان و آزاد بودن آنها براساس قوانین نقل و انتقالاتی فیفا که باید دید این پروسه به چه سرانجامی دچار خواهد شد.

دیدگاه‌ها