کد خبر : 1499956 | 04 بهمن 1396 ساعت 09:42 | 67.6K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره های العین و الجزیره نقره داغ شدند؛

رسمی؛ محرومیت و جریمه سنگین برای عمر عبدالرحمان

ستاره تیم فوتبال العین امارات از سوی فدراسیون فوتبال این کشور با محرومیت روبرو شد.

رسمی؛ محرومیت و جریمه سنگین برای عمر عبدالرحمان

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون فوتبال امارات روز گذشته عمر عبدالرحمان و علی مبخوط، ستاره های تیم های العین و الجزیره امارات را به دلیل اینکه شب قبل از بازی فینال جام خلیج فارس هتل محل اقامت تیم را ترک کرده بودند، 4 جلسه از همراهی تیم هایشان محروم کرد.

 

علاوه بر محرومیت آنها از بازی های داخلی با تیم های باشگاهی، همچنین فدراسیون آنها را به پرداخت 50 هزار درهم (حدود 65 میلیون تومان) و توبیخ کتبی نیز محکوم کرده است. محمد فوزی هم که به دلیل مصدومیت در لیست حضور نداشت، به توبیخ کتبی و پرداخت 40 هزار درهم محکوم شد.

 

مروان بن غلیطه، رئیس فدراسیون فوتبال امارات، در کنفرانس خبری گفت: «عمر عبدالرحمان، علی مبخوط و محمد فوزی شب قبل از بازی فینال مقابل عمان از کمپ تیم خارج شدند و این اتفاق بدون اجازه از سرمربی تیم و خارج از برنامه صورت گرفت. این 3 بازیکن به کمیته انضباطی فرستاده شده اند تا تصمیم مناسب در خصوص آنها گرفته شود.»

 

گفتنی است در بازی فینال جام خلیج فارس، عمر عبدالرحمان در دقیقه 90 یک پنالتی را از دست داد و کار به ضربات پنالتی کشید. در ضیافت پنالتی ها هم عبدالرحمان پنالتی اماراتی ها را هدر داد و بیشترین کمک را به قهرمانی تیم عمان کرد. پس از این بازی وقتی خشم مردم امارات برانگیخته شده بود، یک خبرنگار، خبری مبنی بر خوشگذرانی اماراتی ها در شب قبل از بازی نهایی منتشر کرد که فوتبال امارات را تکان داد و مردم این کشور از مسئولان فدراسیون خواستند که هر بازیکنی در این موضوع مقصر بوده را بدون چشم پوشی محروم کنند.

دیدگاه‌ها