کد خبر : 1500188 | 05 بهمن 1396 ساعت 12:13 | 20K بازدید | 0 دیدگاه

اعتراض مدیر تیم پرسپولیس در نشست هماهنگی

همچنان از اشتباهات داوری متضرر می‌شویم

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در نشست هماهنگی پیش از بازی با اشاره به تبعات اشتباهات داوری برای سرخپوشان، خواهان رسیدگی و دقت بیشتر در این زمینه به ویژه برای بازی پیش رو شد.

همچنان از اشتباهات داوری متضرر می‌شویم

به گزارش "ورزش سه" به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، افشین پیروانی در نشست هماهنگی پیش از بازی که امروز تشکیل شد با انتقاد از ادامه اشتباهات داوری که به زیان سرخپوشان شد ، خواهان رسیدگی و دقت بیشتر در امر داوری برای توقف این روند به ویژه با توجه به بازی های پیش رو شد.

 

پیروانی در جلسه گفت: با وجود درخواست ها و اعتراض های رسمی باشگاه در چند هفته گذشته نیز شاهد آن بودیم که از اشتباهات داوری متضرر شدیم و حق پرسپولیس پایمال شده است. وی ادامه داد: همانطور که داوران بعد از سالها فعالیت در امور فنی فوتبال صاحب نظر می شوند و مسایل آن را به خوبی درک می کنند، بازیکنان فوتبال هم به ویژه وقتی سالها در بالاترین سطح فوتبال بازی می کنند نسبت به مسایل داوری اشراف پیدا می کنند. آن ها خطاها و رفتار های متفاوت داوران نسبت به موارد مشابه را در یک بازی یا در بازی های مختلف درک می کنند.ما به بازیکنان می گوییم اعتراض نکنند ولی هنگامی که این اشتباهات بارها تکرار می شود در آن شرایط پر فشار بدنی، فکری و روحی بالاخره معترض می شوند و در همین جا هم باز رفتار داوران به یک شکل نیست. پیامد همین رویه داوری در هفته های اخیر برای ما محرومیت بازیکنان کلیدی را به دنبال داشته است. مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد: پرسپولیس به ترتیبی که گفته شد همچنان از این اشتباهات متضرر شده است و انتظار داریم با رسیدگی به این مساله در این بازی و بازی های بعدی شرایط مناسب حاکم گردد.

دیدگاه‌ها