کد خبر : 1500453 | 06 بهمن 1396 ساعت 12:39 | 26.8K بازدید | 0 دیدگاه

هفته چهاردهم لیگ فوتبال بانوان؛

صدرنشین لیگ از شکست خانگی گریخت

لیگ فوتبال بانوان ایران امروز هفته چهاردهم خود را پشت سر گذاشت.

صدرنشین لیگ از شکست خانگی گریخت

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های هفته چهاردهم لیگ فوتبال بانوان امروز با انجام 6 بازی در شهرهای مختلف پیگیری شد.

 

شهرداری بم یک – پالایش گاز ایلام یک


یکی از مهم ترین بازی های امروز دیدار تیم صدرنشین لیگ مقابل پالایش گاز رده پنجمی بود. در این بازی که به میزبانی ورزشگاه فجر بم برگزار شد، برخلاف تصوری که همگان داشتند، گل اول بازی را میهمان ایلامی به ثمر رساند. گل آزادی در دقیقه 20 تا آخرین دقایق بازی هم پابرجا بود و پالایش گاز در آستانه رقم زدن دومین باخت فصل شهرداری بم بود اما زهرا قنبری در دقیقه 85 به داد تیم بم رسید و نتیجه را به یک یک تغییر داد. با این تساوی شهرداری بم 37 امتیازی شد و پالایش گاز هم به امتیاز 21 رسید.

 

راهیاب ملل سنندج 2 – شهرداری سیرجان 2

 

حساس ترین دیدار هفته چهاردهم در غرب کشور برگزار شد. تیم های سوم و چهارم جدول رده بندی که تنها یک امتیاز اختلاف در جدول داشتند، در سنندج به مصاف هم رفتند. همانطور که امتیازات و قدرت دو تیم تا به اینجای فصل به هم نزدیک بود، نتیجه بازی امروز هم حکایت از همین مسئله داشت و راهیاب ملل و شهرداری سیرجان به تساوی رضایت دادند. سهرابی و چترنور برای شهرداری سیرجان و حاتم نژاد و خدابخشی برای راهیاب ملل گلزنی کردند. بدین ترتیب این دو تیم نتوانستند از توقف شهرداری بم استفاده کنند. راهیاب ملل با 32 و شهرداری سیرجان با 31 امتیاز در جایگاه های قبلی خود باقی ماندند.

 

آذرخش تهران یک – سپاهان اصفهان 4

 

سپاهان تنها تیمی بود که این هفته از توقف شهرداری بم سود برد. اصفهانی ها که در تهران میهمان آذرخش بودند، با نتیجه پرگل چهار بر یک حریف نه چندان قدرتمند خود را شکست دادند و فاصله با صدر را کاهش دادند. هر چهار گل سپاهان در این بازی را فروغ موری وارد دروازه حریف کرد. با این نتیجه طلایی پوشان با 34 امتیاز در رده دوم جدول باقی ماندند و آذرخش هم در امتیاز و رتبه 10 ماند.

 

ذوب آهن اصفهان یک – نماینده فارس صفر


در میانه جدول هم امروز یک بازی بین تیم های همسایه برگزار شد که از حساسیت بالایی برخوردار بود. تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در هفته چهاردهم لیگ میزبان نماینده فارس بود. این دو تیم با 16 امتیاز در رده های ششم و هفتم جدول رده بندی لیگ قرار داشتند. در نهایت این دیدار با تک گل نصری به سود میزبان اصفهانی به پایان رسید تا این تیم با 19 امتیاز به رده پنجم نزدیک تر شود. نماینده فارس هم به رده هشتم جدول سقوط کرد.

 

پارس جنوبی بوشهر یک – همیاری آذربایجان غربی یک


دیگر دیداری که بین تیم های همسایه در جدول برگزار می شد، در شهر بوشهر انجام شد. پارس جنوبی و همیاری، دو تیم 15 امتیازی امروز به مصاف هم رفتند و در پایان به تساوی در عدد یک رضایت دادند. بدین ترتیب همیاری به علت تفاضل گل بهتر نسبت به نماینده فارس، به رتبه هفتم جدول صعود کرد. پارس جنوبی اما با 16 امتیاز در رده نهم باقی ماند.

 

خیبر خرم آباد 2 – استقلال خوزستان 2

 

انتهای جدولی ها هم در هفته چهاردهم لیگ فوتبال بانوان یک بازی 6 امتیازی داشتند. امروز تیم های خیبر خرم آباد و استقلال خوزستان در استان لرستان به مصاف هم رفتند. تقابل این دو تیم که به ترتیب 3 و 4 امتیاز در جدول داشتند، در پایان با تساوی 2-2 به پایان رسید. این دومین بازی فصل بود که خیبر در آن موفق به کسب امتیاز شد و برای استقلالی ها هم سومین بازی بود. بدین ترتیب استقلال خوزستان با 5 و خیبر خرم آباد با 4 امتیاز همچنان در قعر جدول رده بندی باقی ماندند.

دیدگاه‌ها