کد خبر : 1500560 | 06 بهمن 1396 ساعت 17:50 | 17.9K بازدید | 0 دیدگاه

هدف اصلی ما شاد کردن دل هواداران است؛

ماهینی: حواشی را پاک کرده‌ایم

حسین ماهینی می گوید که در روزهای اخیر حواشی زیادی برای پرسپولیس ایجاد شده است.

ماهینی: حواشی را پاک کرده‌ایم

به گزارش "ورزش سه"، حسین ماهینی مدافع راست پرسپولیسی ها در پایان بازی و در گفتگو با خبرنگاران در مورد پیروزی 3 بر 1 مقابل پیکان گفت: خدا را شکر شرمنده هواداران نشدیم. کاری هم به حواشی نداریم. تمرین خودمان را می کنیم و با قدرت ادامه می دهیم.


وی در مورد حواشی های اخیر سرخپوشان که مرتبط با انتقال مهدی طارمی بود، گفت: ما حواشی را پاک کرده ایم. پرسپولیس باشگاه بزرگی است و شما دیدید در این یک هفته 10 روز چقدر حاشیه درست کردند. ولی ما بازیکنان با تجربه ای داریم که کار خودمان را می کنیم. ما موظفیم برای 40 میلیون هوادار بازی کنیم و آنها را خوشحال کنیم و خدا را شکر که تا حالا موفق بوده ایم. شاد کردن دل هواداران هدف اصلی ما است.


ماهینی در مورد تغییر متعدد پست بازی اش در فصل جاری ادامه داد: برای هر بازیکنی عوض کردن پست خیلی سخت است. من در این فصل در هر 4 منطقه دفاعی تیم بازی کرده ام. الانم 2 بازی است که هافبک دفاعی بازی می کنم. این دستوری است که برانکو داده است. اگر دست من بود، دوست دارم جای خودم بازی می کردم ولی وقتی آقای برانکو می گوید من کارهایی که ایشان بخواهد انجام می دهم. خوب و بد را برانکو بگوید و من فقط کارم را انجام می دهم.


وی در پایان در پاسخ به این سوال که با این شرایط تیم ملی را از دست می دهد، اضافه کرد: خب الان هم همینگونه شده است، اما فدای سر هواداران؛ امیدواریم قهرمان شویم تا دلشان شاد شود.

دیدگاه‌ها