کد خبر : 1500561 | 06 بهمن 1396 ساعت 18:00 | 66.8K بازدید | 0 دیدگاه

نباید حرف های خانوادگی به بیرون درز می کرد

پیروانی: از طارمی گلایه دارم

پرسپولیس یک بازی حساس را از پیکان برد و با این سه امتیاز یک قدم دیگر به قهرمانی اش در این فصل نزدیک شد.

پیروانی: از طارمی گلایه دارم

به گزارش " ورزش سه" پرسپولیس در روزی که برخی از بهترین بازیکنانش را نداشت با سه گل پیکان را برد. افشین پیروانی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درباره این بازی گفت:« خداراشکر بازی خیلی خوبی بود. ما با اقتدار بازی کردیم و نتیجه خوبی هم گرفتیم.»


او افزود:« ما امروز نشان دادیم کیفیت خیلی بالایی داریم و اگر همین روند ادامه داشته باشد و اذیتمان نکنند می توانیم زودتر از موعد قهرمان شویم.»


پیروانی در این باره که چه کسانی مانع تراشی بر سر راه قهرمانی پرسپولیس می کنند، گفت:« بعضی از دوستان و رقیبان دوست ندارند ما آن بالا باشیم. حالا رقیبان اگر کار می کنند به خاطر رقابت قابل درک است؛ اما ما از دوستانمان انتظار داریم و خواهش می کنیم منطقی تر فکر کنند. امروز با  فوتبالی که بازی کردیم نشان دادیم تیم برتر فوتبال ایران هستیم.»


سرپرست پرسپولیس درباره تاثیرات نبود مهدی طارمی گفت:« قطعا نبود طارمی بی تاثیر نیست. مطمئن باشید بازیکنان خوب و قدرتمندی داریم؛ اما من به شخصه از مهدی گلایه دارم. من تازه به تیم اضافه شدم؛ اما مهدی جزئی از خانواده پرسپولیس است و نباید اجازه می داد برخی اتفاقات به بیرون از خانواده کشیده شود. این موضوع باعث شد که برخی از دوستان و حتی یکی دو تیم رقیب در این مورد اظهار نظر کنند که به نظر من در حیطه وظایف آن ها نبود.»


کاپیتان سابق پرسپولیس گفت:« اینجا پرسپولیس است. در هر خانواده ای هم بحث هایی وجود دارد. اینکه برخی نفرات خاصی که نمی خواهم اسمی از آن ها ببرم در این مورد اظهارنظرهایی کردند کاملا غیر حرفه ای و دور از شان باشگاه و هوادارانش بود.»


او درباره اظهار نظر برخی تیم ها در این باره گفت:« من فکر می کنم هر کسی باید در حیطه وظایف خودش صحبت کند. من راجع تیم دیگری صحبت نمی کنم و فکر کنم حرفه ای هم این باشد.» او بار دیگر درباره طارمی گفت:« من فقط برای مهدی آرزوی موفقیت می کنم و از همه هواداران هم می خواهیم این موضوع را فراموش کرده و اجازه بدهند تیم به روندی که دارد ادامه بدهد.»

 

دیدگاه‌ها