کد خبر : 1500569 | 06 بهمن 1396 ساعت 18:25 | 57.9K بازدید | 0 دیدگاه

خشم در نقش جهان (عکس)

سومین شکست پیاپی سپاهانی ها و ادامه شرایط بحرانی این تیم باز هم فریاد خشم هواداران را در نقش جهان به آسمان برد.

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان لیگ پانزدهم، شانزدهم و هفدهم همواره با حواشی های مربوط به عدم نتیجه گیری و مشکلات متعاقب آن همراه بوده است.


طلایی پوشان که پس از کسب عنوان قهرمانی با حسین فرکی در لیگ چهاردهم، در لیگ پانزدهم دچار اختلافات درونی شدند و فصل را در رتبه یازدهم خاتمه دادند. در لیگ شانزدهم پرافتخارترین تیم لیگ برتر با ویسی و تغییرات عجیبش آغاز کرد؛ ولی فصل به پایان نرسیده بود که مربی قهرمان لیگ پانزدهم جای خود را به کرانچار داد. در لیگ هفدهم با توجه به نتایج قابل قبول کرانچار در 6 دیدار انتهایی فصل گذشته، همه انتظار داشتند که سپاهان حداقل برای کسب سهمیه آسیایی تلاش کند؛ ولی آنها حالا باید برای فرار از سقوط بجنگند و قنبری هم در اولین حضورش نتوانست نقش مثبتی ایجاد کند تا باز هم منتظر تغییرات دیگری باشیم.


اخراج کرانچار و استعفای محسن طاهری پس از نامه استاندار، آخرین اقدام مدیران شرکت فولاد مبارکه برای رهایی از این شرایط و عمل به خواسته هواداران بوده است، اما این تغییرات هم هنوز نتوانسته باعث شروع روند رو به رشد تیم و رضایت هواداران شود و همچنان ناراحتی هوادارانی که با امیدواری زیادی به نقش جهان می آیند و با قصه تکراری عدم ثبات و نتیجه گیری ورزشگاه را ترک می کنند، ادامه دارد؛ سلسله اتفاقاتی که قطعا موجب اتخاذ تصمیمات جدید و مهم دیگری خواهد شد.

 

 

 

دیدگاه‌ها