کد خبر : 1500646 | 07 بهمن 1396 ساعت 09:09 | 13.3K بازدید | 0 دیدگاه

پرسپولیس قهرمان می‌شود

مبعلی: مدعی کسب سهمیه آسیا هستیم

هافبک فولاد معتقد است تیمش پتانسیل موفقیت در این فصل را دارد و می تواند سهمیه حضور در لیگ قهرمان آسیا را کسب کند.

مبعلی: مدعی کسب سهمیه آسیا هستیم

به گزارش "ورزش سه"، ایمان مبعلی هافبک فولاد خوزستان در مورد برد ارزشمند تیمش مقابل سپاهان گفت: بازی سختی مقابل سپاهان داشتیم و آنها با توجه به وضعیتی که دارند تمام تلاش خود را به کار بستند که برنده میدان باشند. اما واقعیت این است که ما تسلط خوبی را بر بازی داشتیم و توانستیم حریف مان را مدیریت کنیم.


او ادامه داد: اگر کمی هوشیار بودیم، می توانستیم در نیمه دوم تعداد گلهایمان را افزایش دهیم. ما به شایستگی این بازی را بردیم و حالا می خواهیم با همین روند به کارمان ادامه دهیم.


هافبک فولاد در مورد عملکرد تیمش در نیم فصل دوم گفت: ما هفته هاست که خوب بازی می کنیم و بی هیچ حاشیه ای تا رده دوم جدول صعود کرده ایم. ما از یک تیم مدیریتی خوب بیرون از زمین بهره مند هستیم که به خوبی تیم را حمایت می کنند. ما به دنبال کسب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا هستیم و می توانیم با حفظ روند خوبمان به خواسته خود برسیم.


مبعلی پرسپولیس را قهرمان احتمالی لیگ هفدهم دانست و گفت: اختلاف پرسپولیسی ها در صدر جدول زیاد شده و به احتمال خیلی زیاد قهرمان خواهند شد. ما هدف گذاری خاص خودمان را داریم و می دانیم که می توانیم با حفظ شرایط فعلی مان سال آینده را در لیگ قهرمان آسیا بازی کنیم.


هافبک فولاد در مورد عملکرد خودش نیز گفت: خدا را شکر در این چند بازی اخیر هم گل زده‌ام و هم پاس گل داده ام. هرچند در این فصل یک خط به عقب آمده ام و هافبک دفاعی بازی می کنم و کمتر فرصت گلزنی دارم؛ اما تمام تلاشم را می کنم که بتوانم در هر بازی موثر باشم. ما هفته هاست که نباخته ایم و این جدا از مسائل فنی به اتحاد و یکدلی بچه های ما بر می گردد. ما خیلی تلاش می کنیم و در هربازی برای کسب موفقیت می جنگیم، این روحیه بردطلبی باعث شده حاشیه به تیم ما راه پیدا نکند.

دیدگاه‌ها