کد خبر : 1500654 | 07 بهمن 1396 ساعت 09:18 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

در انتظار بازگشت قاضی به کورس آقای گلی (عکس)

تیم پدیده که در نیم فصل اول نمایش موفقی داشت، در دور برگشت با مشکل گلزنی مواجه است.

به گزارش "ورزش سه"، تیم پدیده با هدایت رضا مهاجری نیم فصل اول را به شایستگی به پایان برد و توانست در جمع بالانشیان لیگ جایگاه خود را تثبیت کند. اما شاگردان مهاجری در 6 هفته سپری شده در نیم فصل دوم با یک برد، 2 تساوی و 3 باخت تنها 5 امتیاز کسب کرده و معدل کمتر از یک امتیاز برای هر بازی را از خود بر جای گذاشته اند.


مهاجری این هفته به مصاف سایپایی رفت که در دور رفت با سه گل موفق به شکستش شده بود. در نگاه نخست کسب یک مساوی در تهران برای پدیده نتیجه قابل قبولی به نظر می رسید؛ اما شاگردان مهاجری بازهم یک 90 دقیقه دیگر بدون گل زده را پشت سر گذاشتند تا جمع دقایقی گل نزده این تیم به 315 برسد.


این تیم که محمد قاضی را 9 گل به عنوان سومین گلزن برتر لیگ در اختیار دارد، در 315 دقیقه از 4 بازی آخر خود موفق به گلزنی نشده است. گل نزدن این تیم با در اختیار داشتن بازیکنان گل زنی مثل خانزاده، قاسمی نژاد و مهربان که هر سه 4 گله هستند، منطقی به نظر نمی رسد. قاضی بعد از گلزنی به پیکان در هفته اول دور برگشت، در 5 بازی اخیر پایش به گلزنی باز نشده تا هم تیمش از این حیث متضرر شود و هم اینکه در رقابت آقای گلی علی علیپور و مرتضی تبریزی را کنار خود ببیند. پدیده که در دور رفت با 25 گل یکی از خط حمله های خوب لیگ را در اختیار داشت، در نیم فصل دوم تنها 2 گل زده دارد و رضا مهاجری با تمام توان به دنبال بازکردن گره از بازی بعدی مقابل تراکتورسازی است .

 

عکس: پدرام پارسایی

 

1279031

دیدگاه‌ها