کد خبر : 1500696 | 07 بهمن 1396 ساعت 11:04 | 21.8K بازدید | 0 دیدگاه

حسن بیت‌سعید در مسیر ساسان انصاری

آمار حسن بیت‌سعید در پنج بازی ابتدایی حضورش در فولاد خوزستان مشابه با آماری است که ساسان انصاری در پنج بازی ابتدایی حضورش در بازگشت دوباره به تیم فولاد ثبت کرده بود.

حسن بیت‌سعید در مسیر ساسان انصاری

به گزارش "ورزش سه" حسن بیت‌سعید تک گل پیروزی‌بخش فولاد خوزستان در نقش جهان را وارد دروازه سپاهان کرد تا به آمار چهار گل و یک پاس گل در پنجمین بازی رسمی با پیراهن قرمزهای اهوازی برسد.

 

این دقیقا مشابه آماری است که ساسان انصاری در لیگ گذشته پس از بازگشت مجدد به فولاد خوزستان رقم زده بود. انصاری بعد از عدم موفقیت در پرسپولیس، به اهواز رفت تا مجددا پیراهن فولاد را به تن کند. این مهاجم نورآبادی در پنج بازی ابتدایی‌اش در فولاد خوزستان موفق به زدن چهار گل شد و البته روند گلزنی را در بازی ششم تا چهاردهم نیز حفظ کرد.

 

اکنون بیت‌سعید موفق شده در پنج بازی ابتدایی برای فولاد خوزستان چهار گل بزند و باید دید در بازی ششم به بعد چه عملکردی خواهد داشت.

 

این بازیکن اهل سوسنگرد با کمتر از 400 دقیقه حضور در ترکیب قرمزهای اهوازی موفق به زدن چهار گل و ارسال یک پاس گل شده و با همین تعداد بازی اندک، تبدیل به امتیاز آورترین بازیکن فولاد در لیگ هفدهم شده است.

دیدگاه‌ها