کد خبر : 1500749 | 07 بهمن 1396 ساعت 13:50 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

اخراج به ناحق کمر تیم ما را شکست

دشتی: ده نفره نبودیم برمی‌گشتیم

پارس جنوبی در روزی که برای کسب امتیاز به تهران آمده بود با شکست سنگینی از سوی استقلال بدرقه شد.

دشتی: ده نفره نبودیم برمی‌گشتیم

به گزارش "ورزش سه" تیم پارس جنوبی که در بازی رفت استقلال را برده بود در آزادی با 4 گل مغلوب این تیم شد. علی دشتی که یکی از بهترین مهره های تیمش در این فصل از رقابت ها بوده درباره این بازی گفت:« بازی خوبی که نبود. ما تا آمدیم به خودمان بیاییم پنالتی گرفتند و بعد هم ده نفره شدیم. درواقع بعد از اخراج کمر تیم ما شکست.»


او درباره داوری بازی گفت:« اینکه بگوییم داور مقصر بوده فایده ای ندارد. اما وقتی داور کارت قرمز را به بازیکن ما داد دیگر کاملا بازی را باختیم. یک بر صفر عقب بودیم و ده نفره هم شده بودیم آن هم در آزادی مقابل استقلال و هوادارانش کار سختی بود که بخواهیم به بازی برگردیم.»


وینگر پارس جنوبی اضافه کرد:« امیدوارم این باخت موجب شود بازی بعدی را ببریم. ما سال گذشته هم در لیگ یک یه بازی را پشت سرهم باختیم؛ اما بعد از آن دیگر نباختیم و توانستیم قهرمان لیگ یک شویم و به لیگ برتر بیاییم.»


دشتی همچنین گفت:« روز پنجشنبه واقعا نمی شد کاری کرد. هیچی دست خودمان نبود، اخراج ضربه سختی به تیم ما بود و اگر به جای استقلال یک تیم معمولی بود شاید می توانستیم کار را در بیاوریم.»


او درباره تفاوت استقلال دور رفت و برگشت هم گفت:« استقلال تیمش هماهنگ تر از قبل شده و حاشیه ای ندارد و نتایج خوبی گرفتند؛ اما ما در این بازی بد بودیم و اگر می توانستیم بازی خودمان را انجام بدهیم نتیجه‌ی بهتری می گرفتیم.»


دشتی در این رابطه که چرا پنالتی را او نزد گفت:« من اگر بودم پنالتی را بیرون می زدم. ما بازی را کاملا از دست داده بودیم ، نیمه اول ما را ده نفره کردند و وقتی داور اینجوری قضاوت می کند ما هم باید به نوعی اعتراضمان را نشان بدهیم. ما اگر ده نفره نمی شدیم، می توانستیم برگردیم.»


دشتی در انتها گفت:« از هواداران می خواهم مثل نیم فصل اول پشت تیم باشند. آقای تارتار خیلی برای این تیم زحمت کشیده، اگر تیم ما الان آخر جدول بود و با دو برد در لیگ می ماند آن وقت می گفتند او بهترین مربی جهان است. من از هواداران می خواهم که نگذارند برخی تیم ما را وارد حاشیه کنند و پشت تیم و مربی باشند تا پارس جنوبی دوباره جان بگیرد.»

دیدگاه‌ها