کد خبر : 1500753 | 07 بهمن 1396 ساعت 14:13 | 20.7K بازدید | 0 دیدگاه

وضعیت اسفناک ورزشگاه های فوتبال بانوان!(عکس)

روز گذشته تیم آذرخش در بدترین شرایط ممکن از تیم سپاهان در تهران میزبانی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته هفته سوم دور برگشت رقابت های لیگ برتر بانوان (هفته چهاردهم) در شهرهای مختلف برگزار شد و تیم شهرداری بم علیرغم تساوی برابر پالایش گاز ایلام همچنان به صدرنشینی خود ادامه می دهد؛ با این تفاوت که با پیروزی بانوان سپاهانی مقابل آذرخش تهران اختلاف امتیاز این تیم با صدرنشین به سه امتیاز رسید.


اما یکی از نکات قابل تامل بازی های دیروز وضعیت اسفناک میزبانی تیم فوتبال آذرخش تهران از تیم سپاهان در ورزشگاه افشین کاوه بود؛ استادیومی که هیچ یک از فاکتورهای لازم برای میزبانی از یک مسابقه را نداشت و با این حال بازیکنان دو تیم در این زمین به میدان رفتند.


همانطور که در تصاویر مشخص است، ورزشگاه کاوه نه تنها از نظر وضعیت چمن شرایط مناسبی ندارد، بلکه سایر استانداردهای برگزاری یک مسابقه فوتبال نظیر وجود فاصله مناسب بین زمین و نیمکت هم به هیچ وجه در این ورزشگاه رعایت نشده است.


معمولا فوتبال بانوان در ایران به دلیل وجود موانع دست و پا گیر در پوشش خبری و تصویری بازی ها و همینطور مشکلاتی که در خصوص حضور هواداران وجود دارد، با عدم تمایل برای سرمایه گذاری مواجه است و همین موجب شده تا رشد فوتبال در این بخش بسیار کند صورت گیرد.

 

 

 

دیدگاه‌ها