کد خبر : 1500754 | 07 بهمن 1396 ساعت 14:15 | 27.6K بازدید | 0 دیدگاه

در دفاع از شرافت فروزان و رحمان احمدی

دو ملی پوش سابق در دام گلادیاتورهای تلگرامی

استقلال 4 گل زد و پرسپولیس 3 گل اما آنچه بیشتر از قدرت فنی این دو تیم مورد توجه قرار گرفت دروازه بانان دو تیم بازنده بودند که سیبل کانال های جهنمی شدند.

دو ملی پوش سابق در دام گلادیاتورهای تلگرامی

به گزارش "ورزش سه" کانال های جهنمی این روزها با گرز و شمشیرهای آغشته به دشنام و توهین دنبال قربانی می گردند و در این بین هرشخص و هرگروهی می تواند قربانی این کانال های جهنمی شود.


از محسن تا رحمان؛ شرافت را حراج نکن


چندی قبل مصاحبه محسن فروزان با" ورزش3" حاوی یک نکته جالب و مهم بود. او گفت:« همیشه سخت ترین بازی هایم مقابل استقلال بوده چرا که همیشه این فشار روی من هست که به خاطر استقلالی بودنم فکر می کنند ممکن است که به این تیم راه بدهم در حالی که برای من شرافتم از هرچیز دیگری مهم تر است.» فروزان با همین پیش زمینه به ورزشگاه آزادی آمد و آنچه مشخص است اینکه او انگیزه بالایی داشت تا نشان بدهد از دروازه بان های آماده اینروزهای استقلال بهتر است اما استقلالی ها 4 بار دروازه او را باز کردند تا درهای کانال های جهنمی به روی فروزان باز شود. آنهایی که از برد استقلال ناراحت بودند همه تقصیرها را گردن فروزان و عشقش به استقلال انداختند.


یک روز بعد و تنها پس از 24 ساعت این اتفاق از نوع دیگری تکرار شد. پرسپولیس سه گل به پیکان زد که دروازه بانش رحمان احمدی دروازه بان سابق این تیم بود و حالا کانال های جهنمی و سربازان بیرحمشان رحمان احمدی را سیبل کردند.


آنچه باید در اینجا به آن اشاره کرد این است که این توهین ها و تهمت ها قبل از هرچیز شرافت کاری بازیکنانی مثل فروزان و احمدی را هدف قرار می دهد و این قطعا اتفاق خوشایندی نیست. چنین رفتارهایی شاید بدون آنکه بفهمیم اصولا شرافت و اصول جوانمردی در فوتبال را تحت تاثیر قرار داده و قبح تخطی از آن را می شکند.


عکس و نشانی لطفا


از مسی تا کافو ، ایوان زایتسف و بنجامین ویلیامز، پیکه و شکیرا، دیمیتری پایت تا رحمان احمدی و محسن فروزان و خیلی های دیگر در این سال های اخیر مورد حمله قرار گرفته اند و البته کمتر کسی پاسخ دلایل این اتفاقات را می داند. قضاوت و تحلیل این بحران فرهنگی قطعا تخصص کارشناسان ویژه جامعه شناسی و فلسفه و مردم شناسی و... را می طلبد اما هر بار آنقدر اتفاقاتی که رخ می دهد شدیدتر است که به تاسف برانگیزبودنش عمق بیشتری می دهد.  


دو ملی پوش سابق قربانیان جدید


کانال های سرخ بعد از شکست سنگین پارس جنوبی مقابل استقلال حملات تندی را به این بازیکن کردند و کانال های آبی نیز همین کار را با رحمان احمدی دروازه بان پیکان کردند. دو ملی پوش سابق فوتبال ایران که این بار قرعه کانال های جهنمی به نام آن ها خورد. این حمله ها در کسری از ثانیه رخ می دهند و مثلا در ماجرای کافو درست لحظه ای که او نام ایران را از گلدان در آورد و تیم ملی در گروه مرگ قرار گرفت لحظاتی بعد صفحات مختلف او مورد حمله گلادیاتورهای کانال های تلگرامی قرار گرفت که این سرعت عمل واقعا خیره کننده است.

دیدگاه‌ها