کد خبر : 1500767 | 07 بهمن 1396 ساعت 15:02 | 24K بازدید | 0 دیدگاه

کار سخت صادقیان در ترک تلکام

عثمانلی اسپور در چارچوب هفته نوزدهم لیگ ترکیه میهمان گالاتاسارای است .

به گزارش "ورزش سه"، عثمانلی اسپور نیم فصل دوم را با تساوی در مقابل تیم مالاتیا اسپور آغاز کرد و دومین هفته نیم فصل دوم میهمان تیم گالاتاسارای است . . عثمانلی با کسب یک امتیاز در هفته گذشته به رده پانزدهم لیگ سقوط کرد و خطر حضور در جمع تیم های سقوط کننده را احساس کرد به همین سبب عرفان بوز سرمربی این تیم سخت به دنبال کسب ۳امتیاز بازی است . سردار گورلر و آمینو از بازیکنان تاثیر گذار عثمانلی هستند و می توانند به این تیم در مقابل گالاتاسارای کمک کنند در مقابل تیم گالاتاسارای شرایط خوبی در لیگ ترکیه دارد . این تیم پس از اخراج ایگور تودور و پیوستن فاتح تریم توانست ثبات خوبی داشته باشد ، تیم گالاتاسارای در مدت زمانی که تریم به عنوان سرمربی این تیم شناخته شد بازی ها را با بیش از ۳ گل به پیروزی می رسد .

 

1279106


پیام صادقیان در این بازی نیمکت نشین است . او می تواند با حضور در نیمه دوم به عنوان وینگر راست و یا چپ در زمین حضور پیدا کند و با پاس های تاثیر گذارش تیم عثمانلی اسپور را صاحب موقعیت کند . 


تیاگو پینتو ، رائول روسسکو و جیحون گولسلام از عثمانلی اسپور و بافتمی گومیس ، بادو‌اندیایه و فرناندو از گالاتاسارای غایبان این هر دو تیم در این بازی هستند . این بازی ساعت۱۹:۳۰در ورزشگاه ترک تلکام آرنا برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها