کد خبر : 1500768 | 07 بهمن 1396 ساعت 15:03 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

کار برای ماندن آسان نیست اما نشدنی هم نیست

زامهران: تراکتورسازی از دست ما گریخت!

مهاجم سیاه جامگان مشهد گفت: با این همه موقعیتی که ما در مشهد از دست دادیم باید گفت که تراکتورسازی از دست ما گریخت.

زامهران: تراکتورسازی از دست ما گریخت!

فرزاد زامهران در گفتگو با "ورزش سه"، با بیان مطلب فوق اظهار داشت: با تمام احترام به حریف، برابر تراکتورسازی خیلی خوب بازی کردیم و اگر بدشانس نمی‌بودیم، باید راحت در نیمه اول دو گل به این تیم می‌زدیم که متاسفانه نشد که نشد.


وی افزود: در شروع نیمه‌دوم در 10دقیقه اول بازی را به حریف دادیم اما بعد از آن دوباره همان تیم با صلابت نیمه اول شدیم و چند موقعیت صددرصد را گل نکردیم که حسابی شرمنده هواداران‌مان شدیم که موقعیت ما را درک کرده و برای تشویق تیم شهرشان تا آخرین لحظه کم نگذاشتند.


مهاجم سیاه جامگان که خود نیز یک موقعیت مسلم را از دست داد، تصریح کرد: توپ را به داخل 18قدم بردم و آن قدر مطمئن به گل زدن بودم که با آرامش زاویه‌گیری کردم اما تکل مدافع تراکتور دروازه این تیم را نجات داد تا افسوس آن گل برای ما بماند.


زامهران با تاکید بر اینکه تجربه زیادی از احیاء شدن تیم‌هایی که در آنها بازی کرده دارد، خاطرنشان کرد: ما 9بازی داریم و 9فینال که باید حداکثر امتیازات را جمع کنیم و به هدفمان برسیم چراکه دیگر جای امتیاز از دست دادن نداریم. ما برای ماندن حداقل 4 یا 5 برد می‌خواهیم که اگرچه کارمان برای ماندن آسان نیست اما کار نشدنی هم نیست و انشاالله این سهمیه مشهد را هم حفظ کنیم.

 

نیما افلاکی

دیدگاه‌ها