کد خبر : 1500865 | 07 بهمن 1396 ساعت 21:34 | 18.4K بازدید | 0 دیدگاه

شکست یاران صادقیان مقابل تریم

عثمانلی اسپور در شب نیمکت‌نشینی هافبک ایرانی خود برابر گالاتاسرای شکست خورد.

شکست یاران صادقیان مقابل تریم

به گزارش "ورزش سه"، گالاتاسرای هفته سختی را پشت سر گذاشته بود؛ سهامداران گالاتاسرای به دلیل عملکرد ضعیف مدیر فعلی باشگاه  تصمیم به مجمع گرفته بودند و در نهایت در آن مجمع مدیریت باشگاه تغییر کرد؛ به همین علت همه نگاه‌ها پس از بازی دربی فردا فنرباغچه- ترابوزان اسپور به بازی امشب گالاتاسرای و عثمانلی اسپور در چارچوب هفته نوزدهم سوپر لیگ ترکیه بود که عثمانلی اسپور پیام صادقیان را روی نیمکت داشت.

با آغاز بازی تیم گالاتاسرای با حمایت 40 هزار هوادار خود و با امتیاز میزبانی توانست بازی را در دست خود بگیرد؛ آنها به دنبال گلزنی در 20 دقیقه اول بازی بودند تا بتوانند با پایین آوردن گارد تیم عثمانلی اسپور آن ها را در همان نیمه اول شکست بدهند؛ ولی با مقاومت تیم عثمانلی اسپور روبه‌رو شدند.

عثمانلی اسپور برخلاف گالاتاسرای موقعیت‌های گلزنی زیادی در نیمه اول داشت؛ ولی در دقیقه 38 در ارسال زیبای سلچوک اینان به داخل محوطه جریمه با ضربه ی فنی سوفیان فغولی به گل تبدیل شد  و نیمه اول با پیروزی یک بر صفر گالاتاسرای به پایان رسید.

در آغاز نیمه دوم فاتح تریم، سرمربی گالاتاسرای سلچوک اینان بازیکن تاثیر گذار نیمه اول را بیرون کشید و یونس بلهاندا هافبک تهاجمی مراکشی را وارد زمین کرد؛ این تغییر موجب شد که تیم عثمانلی اسپور در نیمه دوم صاحب موقعیت‌های گلزنی زیاد شود؛ ولی بی‌دقتی بازیکنان عثمانلی در ضربات نهایی باعث شد که این تیم به گل نرسد.

در دقیقه 81 بفاتیمبی گومیس، مهاجم گلزن گالاتاسرای به جای ارن دردیوک وارد زمین شد و در نهایت در دقیقه 88 گل دوم تیم گالاتاسرای به ثمر رساند و بازی نیز با همین نتیجه به پایان یافت.

علی رغم شکست عثمانلی اسپور، در این بازی شاگردان بوز عملکرد خوبی نسبت به شاگردان تریم داشتند؛ ولی اشتباهات فردی عثمانلی موجب شد در نهایت این تیم با شکست استانبول را ترک کند.

پیام صادقیان در این بازی نیز همانند بازی قبلی روی نیمکت ذخیره حضور داشت؛ ولی فرصت حضور در زمین را نیافت.

عثمانلی اسپور با شکست امروز در مقابل گالاتاسرای با 18 امتیاز به جایگاه پانزدهم لیگ سقوط کرد.

دیدگاه‌ها