کد خبر : 1500952 | 08 بهمن 1396 ساعت 11:31 | 5.2K بازدید | 0 دیدگاه

اعتماد به نفسمان برگشته است

علی عزتی: پایین جدول جای نفت نیست

نفت در تبریز یک مساوی با ارزش برابر گسترش فولاد به دست آورد و با همین روند می تواند از منطقه خطر دور شود.

علی عزتی: پایین جدول جای نفت نیست

به گزارش " ورزش سه" از زمان ورود مالک و کادرفنی جدید، نفت نتایج بسیار خوبی گرفته است. این تیم در آخرین بازی اش در هفته بیست و یکم با گسترش فولاد در تبریز توانست یک مساوی با ارزش از این تیم احیا شده تبریزی بگیرد. علیرضا عزتی کاپیتان با تجربه نفت در ارتباط با این بازی گفت:« مساوی خیلی خوبی گرفتیم و برد خوبی هم داشته ایم ، خداراشکر شرایط تیم روز به روز بهتر می شود.»


کاپیتان نفت در ادامه نیز گفت:« شرایط تیم الان خیلی بهتر از قبل شده است. با آمدن مالک جدید نفت ایشان یک برنامه کوتاه مدت برای حل مشکلات در نظر گرفت و مسایلی چون زمین و البسه که از ابتدای فصل در آن ها مشکل داشتیم ظرف این چند روز حل شد.»


او اضافه کرد:« ما با نتایج خوبی که مقابل پرسپولیس و تراکتور گرفتیم اعتماد به نفس به تیم برگشت. » کاپیتان نفت همچنین در این رابطه که با این نتایج می توانند تا حدودی از منطقه خطر فاصله بگیرند گفت:« رتبه های پایین جدول حق تیم نفت نبوده و نیست. الان با آمدن مدیر و مربی جدید شرایطمان بهتر شده و حتی می توانیم به رتبه های به مراتب بهتری برسیم. این نظر و حس شخصی خودم من است که لیاقت تیم ما بالاتر از این حرف ها است. ما کادر فنی بسیار خوبی داریم که برای تیم واقعا وقت می گذارند و بازیکنان با تمرکز بالایی تمرین می کنند. مجموع این ها به من می گوید که تیم ما می تواند در رتبه ای به مراتب بهتر قرار بگیرد.»


علیرضا عزتی کرامت درباره بازی هفته آینده این تیم برابر پیکان گفت:« بازی سختی است؛ اما ما برای سه امتیاز به میدان می رویم. ما در بازی رفت سه بر یک به این تیم باختیم آن هم در حالی که یک بر صفر جلو بودیم. مطمئن باشید در این بازی برای بردن به زمین می رویم. هرچند پیکان تیم بسیار خوب و جوانی است.»


عزتی افزود:« اما بازهم می گویم اگر مشکلاتی که امسال داشتیم نبود وضعیت می توانست امروز طور دیگری باشد. ما چندین مربی و چند مالک عوض کردیم و تازه کمی به آرامش رسیده ایم.»


او که یکی از قدیمی ترین بازیکنان این باشگاه و کاپیتان اول نفت است درباره اینکه با وجود پیشنهاداتی که داشت ترجیح داد در نفت بماند گفت:« من همیشه پیشنهادهایی از تیم های دیگر داشته ام؛ اما من از سال 84 اینجا بوده ام. علاقه من به نفت قلبی و امسال هم در نیم فصل پیشنهاداتم را به همین خاطر رد کردم.»

دیدگاه‌ها