کد خبر : 1500989 | 08 بهمن 1396 ساعت 13:36 | 13.4K بازدید | 0 دیدگاه

انصاری فرد: جام جهانی تاریخی در انتظار ماست

ستاره تیم المپیاکوس یونان می گوید به دنبال دبل در یونان هستیم.

انصاری فرد: جام جهانی تاریخی در انتظار ماست

به گزارش "ورزش سه"، کریم انصاری فرد ستاره تیم المپیاکوس یونان درباره شرایط خود به سایت SDN یونان گفت: همه چیز خوب پیش می‌رود. در لیگ بازگشت خیلی خوبی داشته ایم. امتیازات زیادی از دست داده ایم؛ ولی حالا با این روند پیروزی به صدر جدول برگشته ایم. صدر جدول رتبه ای است که می‌خواهیم در آن فصل را به پایان برسانیم. کار ساده ای نخواهد بود ولی ما تیم با کیفیتی هستیم که توانایی اش را داریم. در مورد خودم باید بگویم که از عملکردم راضی هستم و از گلزنی هایم تا به اینجا خوشحالم و می‌خواهم بیش از این ها نیز گل بزنم. برای گلزنی و کمک به تیم آماده هستم.


کریم درباره حمایت هواداران از او عنوان کرد: از همه بابت عشقی که به من نشان داده اند ممنونم. از لحظه اول تجربه بسیار خوبی در اینجا داشته ام و حتی وقتی بازی نمی‌کردم نیز هواداران من را حمایت می‌کردند.


انصاری فرد درباره گارسیا سرمربی این تیم و تجربه همکاری با او اضافه کرد: هر مربی فلسفه خودش را دارد و هر فوتبالیستی باید تفکرات خودش را پیاده کند. آقای گارسیا می‌خواهد تیمش آماده باشد. تیم او می‌خواهد مالکیت توپ را در اختیار داشته باشد و فکر می‌کنم بهتر از اینها کار خواهیم کرد.


مهاجم تیم ملی ایران در ادامه تصریح کرد: ما می‌خواهیم قهرمان لیگ و جام حذفی شویم. پیروزی مقابل آستارته خیلی مهم است. اینکه پیش از تقابل با آ ا ک به صدر برسیم خیلی مهم است. بازی متفاوتی نسبت به دیدار جام حذفی خواهد بود و می‌خواهیم تمام تلاشمان را بکنیم تا به اهدافمان برسیم.


انصاری فرد درباره حضور در جام جهانی خاطرنشان کرد: انگیزه زیادی دارم. ما با پرتغال، اسپانیا و مراکش همگروه شده ایم. گروه دشواری است؛ ولی تجربه خیلی خوبی پیش روی ما خواهد بود. این یک جام تاریخی برای ایران خواهد بود و تمام تلاشمان را خواهیم کرد.


انصاری فرد درباره انتقال حاج صفی به المپیاکوس گفت: برایش خیلی خوشحالم. او بازیکن خیلی خوبی است و به ما کمک زیادی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها