کد خبر : 1501012 | 08 بهمن 1396 ساعت 15:01 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

شش موقعیت گل داشتیم همه به موقعیت قربانی پرداختند

دانشگر: بازی شش امتیازی پارس را می بریم

سایپا بعد از برد با ارزش در برابر پدیده حالا برای ادامه جاه طلبی هایش این هفته باید پارس جنوبی را شکست دهد.

دانشگر: بازی شش امتیازی پارس را می بریم

به گزارش" ورزش سه" علی دایی و شاگردانش با نتایجی که در نیم فصل دوم گرفته اند حتی تا رتبه دوم جدول بالا آمدند، هرچند این موضوع فقط یک روز ادامه داشت و سایپا در رده چهارم قرار گرفت. محمددانشگر مدافع تیم سایپا درباره بازی با پدیده گفت:« بازی سختی با پدیده داشتیم. آن ها تیم خیلی خوبی هستند و بعد از کسر آن شش امتیاز بود که نتوانستند نتایج لازم را بگیرند. با اینحال پدیده تیم بسیار خوبی است و ما توانستیم این تیم را شکست دهیم.»


او در ارتباط با بازی هفته بیستم تیمش برابر استقلال و تساوی با این تیم گفت:« بازی با استقلال را همه دیدند. فکر کنم هرکسی بازی را کامل دیده باشد برد را حق تیم ما می داند. اما متاسفانه همه آنقدر به موقعیتی که علی قربانی از دست داد پرداختند که انگار ما اصلا موقعیت نداشتیم. فکر می کنم شش موقعیت صددرصد را را نزدیم و به نظرم یک امتیاز برای استقلالی ها خیلی خوب بود.» دانشگر که در پست های مختلف دفاع وسط، دفاع راست و هافبک دفاعی برای تیمش بازی کرده در این رابطه و اینکه آیا این موضوع باعث نمی شود که موقعیتی مثل حضور در لیست تیم ملی را از دست بدهد گفت:« پست اصلی م دفاع وسط است و دوست دارم در این پست بازی کنم. شاید این که در پست های مختلف بازی می کنم باعث شود که تیم ملی را از دست بدهم؛ اما من وظیفه م این است که آنچه مربی می خواهد را انجام بدهیم. آرزوی هر بازیکنی است که به تیم ملی دعوت شود و من هم مستثنی نیستم.»


او همچنین درباره کار کردن با علی دایی گفت:« من در نفت هم با علی آقا کار کرده بودم. هر فوتبالیستی دوست دارد شاگر علی آقا باشد.» او درباره بازی هفته بعد این تیم مقابل پارس جنوبی گفت:« بازی با پارس جنوبی بازی سخت و شش امتیازی است. ما دنبال پیروزی در این بازی هستیم و با کسب سه امتیاز می توانیم روند خوبمان را ادامه بدهیم.»

دیدگاه‌ها