کد خبر : 1501017 | 08 بهمن 1396 ساعت 16:03 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

فجرسپاسی 1 نفت مسجد سلیمان 0؛

لیگ‌یک/ پایان شکست ناپذیری صدرنشین در شیراز

تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز در یک بازی دراماتیک موفق شد با یک گل صدرنشین لیگ برتر را از پیش رو بردارد.

لیگ‌یک/ پایان شکست ناپذیری صدرنشین در شیراز

به گزارش "ورزش سه"، امروز در چارچوب هفته بیست و یکم رقابت های لیگ یک دو تیم فجرسپاسی شیراز و نفت مسجد سلیمان در شیراز به مصاف هم رفتند و در پایان این شاگردان علی کلانتری بودند که موفق شدند با یک گل حریف خود را از پیش رو بردارند.


تک گل این دیدار در دقیقه 65 توسط امین شجاعیان برادر داریوش شجاعیان هافبک استقلال تهران به ثمر رسید و در ادامه شاگردان محمود فکری علیرغم تلاش زیادی که داشتند، موفق به جبران گل خورده نشدند.


در دقایق پایانی این مسابقه تیم نفت مسجد سلیمان فشار زیادی روی دروازه فجرسپاسی ایجاد کرد؛ ولی درخشش پیمان سلمانی گلر فجری ها مانع گلزنی آنها به خصوص در مقابل ضربات میداودی شد. سلمانی علاوه بر اینکه در دقیقه 2+90 موفق شد شوت خوب میداودی از پشت محوطه جریمه را به زیبایی راهی کرنر کند، چند دقیقه بعد هم موفق شد پنالتی این بازیکن را به زیبایی هر چه تمام تر دفع کند تا سه امتیاز این مسابقه به حساب تیم فجرسپاسی شیراز واریز شود.


با این پیروزی سایر بالانشینان جدول رده بندی نیز خوشحال شدند؛ چرا که شاگردان محمود فکری از هفته ششم مسابقات شکستی را تجربه نکرده بودند و اختلافی 7 امتیازی در صدر جدول با تیم دوم ایجاد کرده بودند، اما حالا تیم های تعقیب کننده می توانند با پیروزی اختلاف خود را کاهش دهند.


این پیروزی برای تیم فجرسپاسی شیراز بسیار پر اهمیت بود، چرا که آنها علاوه بر کاهش فاصله با صدرنشین 45 امتیازی لیگ موفق شدند، 35 امتیازی شوند و به صورت جدی تر تلاش خود را برای صعود به لیگ برتر به کار گیرند.

دیدگاه‌ها