کد خبر : 1501021 | 08 بهمن 1396 ساعت 16:12 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

کارمان خیلی سخت شده

امرایی: ته دلم به ماندن در لیگ برتر خوشبینم

بازیکن سیاه جامگان معتقد است تیمش برای بقاء در لیگ کار سختی دارد، اما با این حال به آینده امیدواری زیادی دارند.

امرایی: ته دلم به ماندن در لیگ برتر خوشبینم

به گزارش "ورزش سه"، کیوان امرایی بازیکن سیاه جامگان در خصوص تساوی بدون گل تیمش مقابل تراکتورسازی به خبرنگار ما گفت: ما 90 دقیقه به خوبی مقابل تراکتورسازی بازی کردیم و حریف را تحت فشار گذاشتیم. موقعیت های بسیار زیادی را هم روی دروازه حریف خلق کردیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. اگر کمی با هوش بودیم، می توانستیم 3 امتیاز این بازی خانگی را از آن خود کنیم؛ ولی واقعا بدشانس بودیم.


او ادامه داد: البته تراکتوری ها نیز چند موفقعیت داشتند؛ اما فرصت های ما خطرناک تر بود. به هرحال دیگر بازی تمام شده و ما تنها یک امتیاز کسب کردیم که امیدوارم در ادامه راه این یک امتیاز کمک مان کند. ما بازی سزاوارانه ای به نمایش گذاشتیم و فکر می کنم لیاقت برد داشتیم.


هافبک سیاه جامگان در خصوص عدم گلزنی بازیکنان این تیم مقابل تراکتورسازی تصریح کرد: واقعا نمی دانم چه بگویم! بچه ها انگیزه زیادی برای برد داشتند؛ اما هم بدشانس بودیم که توپ هایمان درون دروازه نمی رفت و هم اینکه شاید بازیکنان تمرکز لازم را ندارند. خب به هرحال شرایط سختی داریم و اینطور مواقع باید بازیکنان با تجربه دست تیم را بگیرند.


امرایی در خصوص نوع برخورد مدیران تیم و جریمه های احتمالی در صورت نتیجه نگرفتن گفت: واقعا مدیران تیم همه جوره پشت تیم هستند و تاکنون نه جریمه ای برای بازیکنان در نظر گرفته اند و نه کسی را تهدید کرده اند. جو تیم خوب است؛ اما به نظر گیر کار در نتیجه نگرفتن است. باید شرایط را تغییر دهیم وگرنه ماندن مان در لیگ برتر غیرممکن می شود.


این بازیکن با بیان اینکه تا پایان این فصل با سیاه جامگان قرارداد دارد، گفت: در 9 بازی باقیمانده همه تلاشم را می کنم که کمک حال باشگاه باشم. خوب می دانیم که بسیار دشواری داریم؛ اما ته دلم به بقاء در لیگ خیلی خوشبینم و اجازه نمی دهیم سهمیه خراسان کم شود.


امرایی در پایان ضمن اشاره به اهمیت بازی این هفته تیمش مقابل گسترش فولاد خاطرنشان کرد: آنها با آقای فیروز کریمی متحول شده اند و خوب می دانیم این بازی 6 امتیازی در آینده ما چه تاثیر مهمی دارد. شک نکنید فقط با هدف کسب 3 امتیاز به تبریز می رویم و به چیزی جز برد فکر نمی کنیم. توانایی بردن گسترش فولاد را داریم فقط باید کمی هم خوش شانس باشیم.

دیدگاه‌ها