کد خبر : 1501088 | 08 بهمن 1396 ساعت 18:50 | 31.8K بازدید | 0 دیدگاه

از انجام تست دوپینگ در بازی سه‌شنبه استقبال می‌کنیم

کمالوند: قدم هواداران استقلال روی چشم

سرمربی نفت آبادان گفت: استقلال تیم بسیار بزرگی است و کادرفنی و بازیکنان بسیارخوب و ملی‌پوش دارد. ما به استقلال و هوادارانش بسیار احترام میگذاریم و ارزش خاصی برای آنها قائل هستیم. امیدوارم بازی بسیار خوب و جذابی باشد.

کمالوند: قدم هواداران استقلال روی چشم

به گزارش "ورزش سه"، فراز کمالوند در گفت و گو با خبرنگار ما درباره شرایط تیمش اظهار داشت: الحمدالله تیم ما در اوج آمادگی است همه از لحاظ روحی روانی خوب هستند و نه بازیکن محروم و مصدوم داریم. ما بعد از دو،سه بازی که از بچه هایمان به دلیل مصدومیت و  خستگی که داشتند استفاده نکردیم در دیدار با سپیدرود از تمام قوای تیم استفاده کردیم و آنها هم در شرایط مسابقه قرار گرفتند تا بازی بسیار خوبی شود.


وی با اشاره به اقداماتی که برای هواداران آبادانی صورت گرفته است خاطرنشان کرد: همانطور که شما مستحضر هستید ساعت ها قبل از بازی ورزشگاه آبادان پر می شود  و روزهاست که همه خودشان را برای این بازی آماده می کنند و روزشماری این مسابقه را می کنند. امیدوارم با جو خوب و بدون هرگونه حاشیه ای انشاالله با حمایت هوادارانمان بتوانیم این بازی را پشت سر بگذاریم. برای این بازی به طور ویژه جایگاهی پشت دو دروازه نصب کردیم که مختص تماشاگران خودمان است.


سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت ادامه داد:تیم استقلال هم اگر هوادارانی قرار است به همراه خود بیاورد قدمشان سر چشم و جایگاه آنها پشت نیمکت خودشان را در اختیارشان قرار می دهیم.


کمالوند در واکنش به درخواست استقلالی ها برای تعویق بازی به خاطر شرایط آب و هوایی تاکید کرد: در موردی هم که بیان شده بود و گفته بودند که شاید به خاطر شرایط بد آب و هوایی قرار است بازی به تعویق بیفتد اصلا اینطور نیست اگر قرار بود به خاطر شرایط بد آب و هوایی بازی به تعویق بیفتد که خب 25 روز است در آبادان گردوغبار است و ما هم نمی توانستیم در 20 روز گذشته تمرین کنیم ولی سازمان لیگ موافق این نبود که ما بازی هایمان را به تعویق بیاندازیم. خودمان را از هر نظر آماده مسابقه کردیم و می دانیم که این بازی سر وقت خودش برگزار خواهد شد.


وی همچنین با اشاره به موضوع تست دوپینگ که باشگاه استقلال مطرح کرده است افزود: درباره دوپینگ هم اگر باشگاه استقلال منظورش به ما بوده که ما از این موضوع کاملا استقبال می کنیم. ما 6بار از اول فصل تا به حال آزمایش دوپینگ دادیم و  خیلی هم خوشحال می شویم در این بازی افسران دوپینگ حضور داشته باشند و طرح خوبی است. تازه ما می خواهیم طرحی را به کمیته ضددوپینگ ارائه کنیم و حاضریم خودمان مسائل مالی اش را هم برعهده بگیریم. به جای اینکه قرعه کشی شود از تمام بازیکنان تست گرفته شود حتی باشگاه صنعت نفت حاضر هزینه این تست را خودش متقبل شود. اتفاقا طرح خوبی است و ما کاملا از این طرح استقبال می کنیم.


سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با تاکید بر حفظ احترام هواداران استقلال گفت:ما به تیم استقلال و هواداران میلیونی اش بسیار بسیار احترام می گذاریم استقلال تیم بسیار بزرگی است و هم در ایران و آسیا شناخته شده و به هر حال صنعت نفت تمام هم و غمش این است که بتواند با پیروزی در این مسابقه خودش را به فینال برساند. تمام توانمان را می گذاریم و همانطور که عرض کردم بازیکن مصدوم و محروم هم نداریم امیدوارم که دو تیم به دور از هر مساله حاشیه ای فوتبال زیبا را به نمایش بگذارد.


کمالوند در پایان اضافه کرد:جا دارد یک تشکر ویژه از کمیته داوران آقای اصفهانیان و فدراسیون فوتبال آقای تاج داشته باشیم و همچنین آقای فتاحی مسئول برگزاری مسابقات که هم شرایط مسابقه را خوب برگزار کردند و هم اینکه با قرار دادن آقایان فغانی، سخندان، شاهین به عنوان داوران مسابقه از کوبل داوری آسیا و جام جهانی استفاده کردند که این خود نوید این را می دهد که بازی در شرایط خوب قرار است برگزار شود و امیدوارم بازی خوبی از آب دربیاید.

دیدگاه‌ها