کد خبر : 1501541 | 10 بهمن 1396 ساعت 17:16 | 34K بازدید | 0 دیدگاه

استقلال و یازدهمین صعود به فینال (عکس)

استقلال تهران با شکست صنعت نفت آبادان برای یازدهمین بار به فینال جام حذفی صعود کرد.

به گزارش "ورزش سه"، استقلال تهران با گلهای پژمان منتظری و داریوش شجاعی موفق شد صنعت نفت آبادان را شکست داده و برای یازدهمین بار فینالیست جام حذفی شود. شاگردان شفر که پیش از این ایرانجوان بوشهر، نساجی مازندران و گل گهر سیرجان را شکست داده بودند حالا باید منتظر بمانند تا در 18 اسفند از بین دو تیم استقلال خوزستان و خونه به خونه یکی حریف آنها شود.


استقلالی ها در 10 باری که فینالیست جام حذفی شدند، 6 بار قهرمان و 4 بار نایب قهرمان شده اند. آبی پوشان با برد همای تهران، برق شیراز، بهمن کرج، فجرسپاسی شیراز، پگاه گیلان، شاهین بوشهر جام قهرمانی را بالای سر برده اند و با شکست مقابل ملوان، پرسپولیس، سپاهان و ذوب آهن نیز نایب قهرمان جام حذفی شده اند.


فینال جام حذفی که 12 یا 13 خردادماه در خرمشهر برگزار خواهد شد و استقلالی ها از حالا منتظر حریف خود هستند تا امسال را با جام به پایان برسانند. به نظر می رسد شاگردان شفر برای کسب عنوان قهرمانی مشکل خاصی نداشته باشند و بتوانند به راحتی جام حذفی را از آن خود کنند.


استقلالی ها تنها یکبار در فینال تجربه رویارویی با یک تیم جنوبی را داشته اند که به فینال سال 91-90 بازمی گردد. جایی که آبی پوشان بعد از تساوی بدون گل در وقت قانونی، در ضربات پنالتی حریف خود را 4 بر یک شکست دادند.

 

1279910

دیدگاه‌ها