کد خبر : 1501678 | 11 بهمن 1396 ساعت 09:36 | 30.5K بازدید | 0 دیدگاه

صعود پاختاکور با بازیکن اسرائیلی معادلات را برهم می‌زد

دردسر بزرگ از سر تراکتور گذشت!

با حذف تیم پاختاکور ازبکستان از لیگ قهرمانان آسیا یک دردسر بزرگ از سر تراکتورسازی گذشت و این تیم با خیال راحت تری می تواند کارش را ادامه دهد.

دردسر بزرگ از سر تراکتور گذشت!

به گزارش "ورزش‌سه"، در چارچوب مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا روز گذشته تیم های الغرافه قطر و پاختاکور ازبکستان به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت تیم قطری توانست با برتری دو بر یک به مرحله گروهی این رقابت ها برسد. این دو تیم در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که از قبل مشخص شده بود برنده این مسابقه در گروه A رقابت های لیگ قهرمانان در کنار تراکتورسازی ایران قرار می گیرد و حالا با برد الغرافه این تیم با مهدی طارمی و وسلی اسنایدر همگروه تراکتور شد.


نکته قابل توجه اما یک خطر بزرگ برای تراکتورسازی بود که به خیر گذشت. اگر پاختاکور ازبکستان به دورگروهی می رسید، احتمالا مشکلات زیادی برای تیم تبریزی ایجاد می شد.


ماجرا از این قرار است که تیم پاختاکور ازبکستان به تازگی یک بازیکن از رژیم اشغالگر به نام گیندی کانیوک جذب کرده و قرار است در آینده از او استفاده کند. اگر پاختاکور به دور گروهی لیگ قهرمانان صعود می کرد،  این بازیکن برای حضور در ایران با مشکل مواجه می شد. با توجه به روابط سیاسی موجود بازیکن اسرائیلی امکان حضور در ایران را پیدا نمی کرد و در این صورت او می توانست از فیفا و مراجع دیگر ماجرا را پیگیری کند که این مساله قطعا دردسرهایی به دنبال داشت.


در هر صورت با صعود الغرافه قطر به دور گروهی و حذف پاختاکور نگرانی ها درباره بازیکن رژیم اشغالگر از بین رفت و تراکتورسازی با خیال آسوده تری می تواند کارش را دنبال کند.

دیدگاه‌ها