کد خبر : 1501799 | 11 بهمن 1396 ساعت 17:35 | 43.1K بازدید | 0 دیدگاه

آنچلوتی:

رئال اگر PSG را حذف کند، قهرمان خواهد شد

سرمربی ایتالیایی سابق رئال در مورد شرایط نه چندان خوب تیم سابقش صحبت کرد.

رئال اگر PSG را حذف کند، قهرمان خواهد شد

به گزارش "ورزش سه"، آنچلوتی که پس از برکناری از هدایت بایرن، فعلا بدون تیم است، در مصاحبه با کوریره دلو اسپورت با سوالی در مورد جدال حساس و سرنوشت ساز رئال و پاری سن ژرمن در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان روبرو شد.

 

 

1243437

 

 

بازی رفت دو تیم 25 بهمن در مادرید برگزار خواهد شد و رئال که لالیگا را از دست داده و از کوپا دل ری هم حذف شده، نگاه ویژه ای به این مسابقه دارد.

کارلتو در همین رابطه گفت:« رئال با پیروزی پرگل برابر والنسیا، واکنش خوبی به حذف از کوپا دل ری نشان داد. به عقیده من رئال در بحران نیست. در حال حاضر آنها فقط در لیگ قهرمانان شانس قهرمانی دارند و روی همین تورنمنت هم تمرکز کرده اند. باید دید زیدان چه برنامه ای برای بازی با پی اس جی دارد و معتقدم اگر رئال بتواند از این مرحله به سلامت عبور کند، مهار نشدنی خواهد بود. آنها می توانند یک بار دیگر قهرمان شوند، چون بازیکنی مثل رونالدو را در ترکیب خود دارند که هیچگاه باخت را قبول ندارد.

البته فکر می کنم بازی برابری باشد. پی اس جی با نیمار و امباپه، همه ابزارهای لازم برای قهرمانی چمپیونزلیگ را دارد؛ ضمن اینکه در چند سال اخیر، تجربه کافی نیز اندوخته اند.»

 

دیدگاه‌ها