کد خبر : 1501895 | 12 بهمن 1396 ساعت 10:22 | 4.6K بازدید | 0 دیدگاه

نفت تهران – پیکان

دربی مربی-کارشناس، مدرس های لیگ!

نفت تهران در پنجمین بازی با هدایت هومن افاضلی، این هفته میزبان مجید جلالی و پیکان خواهد بود. این دو مربی با سوابق کارشناسی و نگاه علمی به فوتبال ایران شناخته می شوند .

دربی مربی-کارشناس، مدرس های لیگ!

به گزارش "ورزش سه"، نفت تهران که از زمان اضافه شدن هومن افاضلی به عنوان سرمربی روند خوبی را در پیش گرفته این هفته میزبان پیکانی خواهد بود که در حال تجربه 9 بازی بدون برد است. وقتی در نیم فصل اول مجید جلالی و پیکان 7 هفته متوالی موفق به کسب برد شدند، کمتر کسی فکر می کرد این تیم در نیم فصل دوم روند نزولی را در پیش بگیرد.  


در مقابل افاضلی که در گام اول سرمربیگری اش در لیگ برتر موفق به متوقف کردن برانکو و پرسپولیس با تساوی بدون گل شد، در دو هفته متوالی تراکتورسازی و سیاه جامگان را پشت سر گذاشت و هفته گذشته نیز یک تساوی ارزشمند خارج از خانه مقابل گسترش فولاد تبریز به دست آورد. نفت تهران با 8 امتیاز کسب کرده از 4 دیدار اخیر خود شرایط خوبی در جدول پیدا کرده و حالا با شکست پیکان می تواند خود را به هدف کسب رتبه تک رقمی در جدول نزدیک کند. نفت تهران احمد امیرکامدار را در این دیدار به دلیل محرومیت در اختیار نخواهد داشت.


افاضلی در ترکیب خود، در کنار آل کثیر حالا امین منوچهری متحول شده را نیز دارد که در 2 بازی اخیر تیمش موفق به گلزنی شده است. نفتی ها در 5 هفته اخیر 2 بار در ورزشگاه تختی میزبان بوده اند که هر 2 دیدار را با برد پشت سر گذاشته اند.


از طرفی پیکانی ها که سخت به دنبال شکستن روند ناکامی های خود هستند، قاعدتاً همانند دیدار با پرسپولیس به بازی رو به جلو و مستقیم روی خواهند آورد و همین فرصت خوبی را برای شاگردان افاضلی مهیا خواهد کرد تا در ضد حملات به هدف خود برسند. بازی رفت دو تیم با نتیجه 3 بر یک به سود پیکان به پایان رسید و هدایت نفتی ها را در آن بازی علی کریمی بر عهده داشت. دیدار دو تیم ساعت 15 روز پنجشنبه 12 بهمن ماه در ورزشگاه تختی تهران برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها